Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
Bild på regskylthållaren? Pris? Och var har du köpt den? Min bakre skylt är en styggelse. Har både kvar originalhållaren från handlaren som sålde bilen för tio år sedan men även också skattekvittot :roll:
Användarvisningsbild
av StefanN
Den är en helt vanlig tunn list runt, köpte för några tior på Mekonomen.
Får be om ursäkt över den skitiga bilen men det ska jag lösa imorrn.
Bild

Beställde just en ny 2016 bak-kjol, pålitliga JB levererar.
Bild
Senast redigerad av 1 StefanN, redigerad totalt 0 gånger.
av Schmoyoho
Såg väldigt överkomligt skitig ut. Hållaren såg iallafall bra ut så en sådan ska jag nog slå till på. Ville bara inte ha någon version som har en svart list med utrymme för text nedanför, som jag sett att vissa hållare har.
Användarvisningsbild
av grillchips
Kan rekommendera Mekonomen-hållaren, mer diskret hållare får man leta efter. Se till så du tar rätt modell bara, jag höll på att ta en som var utan EU-märkningen, dvs för kort. 60 spänn tror jag de går på.
Användarvisningsbild
av grillchips
Här är samma hållare i fram på min bil. Tog en lite överexponerad bild så man ser konturerna väl på den.
Bild
av Schmoyoho
Dragkroken? Släng lite färg på den eller på med en handske så gör det väl ingenting. Vad kostar montering av dragkrok förresten, antar du måste byta hela om du ska ha delbar (eller avmontera kanske?).

Ser att du har kvar gamla reflexerna bak förresten. Inget byte till MY14-stuk där också?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 69

..när man funderar på ett byte nä[…]

Framvagnsbalk Volvo 240

Upptäckte att framvagnsbalken är trasig[…]

Jag blev insåld på Tershine så j[…]

V90 Meka själv