Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:Är ju en del jobb ändå.
Ja det är ju det men det är absolut värt det :D
Lucif3r skrev:19st skruv!? Är det så jäkla många :shock: Jag trodde det var runt 10 eller så...
Ja eller 17st som håller fast den men man måste ju bort med dom två skruven som håller askkoppen. Det är iaf jäkligt bra att alla skruvar är exakt lika :D
Har blivit en massa uppdateringar här nu på kort tid men så blir det när man skruvar fort :) här kommer ytliggare en.

Nu är iaf sargen runt radion/ECC monterad har några skruv kvar att skruva i imorgon sen så är den klar. Det blir så otroligt snyggt med trä mot den ljusa inredningen känns riktigt lyxigt kan inte vänta tills allt är monterat :D.

Nu börjar det att ta form :)
Bild
Nu är det inte så mycket kvar bilder kommer när det är klart :D

Fick slipa ner knappen till varningsblinkersen då denna var för stor så den gick inte att trycka på den när den var monterad men nu fungerar det som det är tänkt att göra :)
Någon millimeter, den gick ju in utan problem men det gick inte att trycka på knappen för då blev den kvar längst in och fjädrade aldrig ut konstigt nog. Kollade på baksidan av sargen och dom är inte identiska den trä sargen kommer från en v70 97-98 den som satt på min bil såg ut att vara mera förstärkt :???: den hade som mer plast fästen runt varningsblinkersknappen.
Då var allt klart :D fy satan vilken tid det tog men nu äntligen är allt klart :)
Det blev ett lyft i hela bilen tack vare dessa träpaneler mycket trevligare än dom tråk gråa. Bilen käns lite mer lyxigare med träet också 8)

Lite bilder

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 252

Det där är (möjligen fuktpåve[…]