Moderator: Moderatorer
White skrev:Det blev riktigt snyggt med träet.Tack :-DD det blev bättre än jag trodde 8)-)
Bonden1989 skrev:Ja, då har du bara den jobbiga monteringen kvar.Ja den i mitten konsolen är ganska så enkel men sargen runt radion herregud så många skruv den sitter fast med. Man kan ju undra om dom hade överskott på skruv. Ja det blev mycket bättre än jag trodde tur var väl det :DHandskfacket och askfatet byter man ju på ett kick. Är ju lite värre med det andra...
Blev ju faktiskt riktigt snyggt i din bil!-)
DayDreamer skrev:Ja, som jag har förstått det av min Haynes-bok så är det inte så svårt med mittkonsolen. Det lättaste är att plocka bort hela partiet med armstöd och allt. Annars blir det nog knepigt att lossa de 4-5 skruvarna under... :roll:Bonden1989 skrev:Ja, då har du bara den jobbiga monteringen kvar.Ja den i mitten konsolen är ganska så enkel men sargen runt radion herregud så många skruv den sitter fast med. Man kan ju undra om dom hade överskott på skruv. Ja det blev mycket bättre än jag trodde tur var väl det :DHandskfacket och askfatet byter man ju på ett kick. Är ju lite värre med det andra...
Blev ju faktiskt riktigt snyggt i din bil!-)
Tackar för tipsen! Det blidde en iCarsoft CR[…]