- tor 27 nov 2008, 19:28
Näe, allvarligt talat, det är ju som du säger, fast mäter man upp det hela behöver man ju inte fundera på att hitta vart den sitter, om man hittat den, etc. Det är ju inte helt solklart för alla. O jag har aldrig lkunnat höra att den är igång. Det funkade på bilarna med doppvärmare, men med denna kontaktvärmaren hör jag inte nått.
RoadKiller skrev::D Ingen tjock hud, men jag saknar känsel i bägge händerna...-94 9000 2,3T cse skrev: Jag har en utanpåliggande kontaktvärmare på min -01 S80. Jag kan ju ärligt säga att det är det sämsta skit jag nånsin haft i värmare-väg. Jag hörde/kände inte om motorvärmaren var igång.När den var trasig eller?? Om värmaren är hel och du lägger handen på den när den varit igång en stund så vetta faan hur tjock hud du har om du inte känner att den är varm. Undra om man inte bränner sig på den för varm är den.
Näe, allvarligt talat, det är ju som du säger, fast mäter man upp det hela behöver man ju inte fundera på att hitta vart den sitter, om man hittat den, etc. Det är ju inte helt solklart för alla. O jag har aldrig lkunnat höra att den är igång. Det funkade på bilarna med doppvärmare, men med denna kontaktvärmaren hör jag inte nått.Volvo S80 2,4 170hk, -01
Neo ProLink PODVOLHUV2
3x Bosch big knick xenon-konvert
Söker sidobakrute-rullgardiner
Neo ProLink PODVOLHUV2
3x Bosch big knick xenon-konvert
Söker sidobakrute-rullgardiner
- By Okalettos