Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Droopy
Droopy70 på tradera

såg nu att han sålt samma sak tidigare, ja, till 99,99% vet man ju vart de sakerna kommer ifrån, har anmält alla annonser och budar på.
Användarvisningsbild
av StefanN
Droopy skrev:
StefanN skrev:Ny säljare på Tradera som pumpar ut R-designpaket. http://gamla.tradera.com/MyTradera/Feed ... nr=4037362
Är du säker på att det är stöldgods? isf kan jag tokbuda på sakerna och sabba auktionen, men de lär ju iaf bli sålda för el senare.

Jag mailade lite frågor om var sakerna kom ifrån och så.
Jag har inte sagt att det är stöldgods men detta är väl femte paketet han säljer så man kan ju fundera hur man fick det över.....
av Droopy
Han svarar inte på mail heller om var sakerna kommer ifrån och om det fins kvitto. och gårdagens annons som jag budade på är borta och en ny ligger uppe nu.
av Schmoyoho
Droopy: kul grej med att buda över som tusan men det verkar som att annonserna han lagt ut nu har ett köp nu-pris. Utropspris på 2000 kr och köp nu på 2500 kr. Inte mycket spel däremellan.
av titanum
Om allt nu tyder på snodda R-delar, borde det inte gå att tipsa t ex Volvia? Surt att en del tycks leva på att sno från andra.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

Det kommer ju värme men ibland är det f&[…]

@Wakki , Konsumentköplagens sträcker si[…]

Hej! Jag har felkoden 1A51-Kommunikation med SRS,[…]

Filter i Aisin tf-71sc?

Hittade en film på youtube där man dela[…]