EX30(24-), EX90 (25-) relaterade ämnen.

Moderator: Moderatorer

av Saabturbo95
#1571997
Kollade på Polestar 3 som går att få i okt/nov om man beställer nu, men samma där att bagaget är betydligt mindre än ex90 (iofs 1dm kortare bil också).
Får vänta vidare, tror EX90 kommer bli en underbar bil att åka i och även bra familjebil. Jag beställde 2 december 2022, undra hur många EX90 som ska levereras innan det blir min tur, Inställd på att det blir en tidig julklapp och ganska exakt 2års väntan :party:

Såg på bygg din bil att man nu ser Bose anläggningen om man väljer den, väldigt mycket snyggare med B&W men kan inte få allt :)
Användarvisningsbild
av volvoamatören
#1572031
Vi brukar resa med två kattburar och bagage för två vuxna och två barn och jag vill inte behöva bygga på höjden så att man inte ser ut genom bakrutan. Med de kraven är det i princip bara EX90 som funkar.
av Plattanibotten
#1573842
2 Polestar 3 även skådad i Bromma och Stockholm med röda plåtar. Kanske är det ljuset i tunneln. :-)
av Saabturbo95
#1575778
Jim Rowan har ju sagt att han lovar dom börjar producera innan halvår 2 2024, borde inte planering av tillverkningen påbörjas nu då? Vill minnas med tidigare bilar att man fått planerad leveransvecka några månader innan den levererades.
Vågar man tro att dom börjar i sommar?
Användarvisningsbild
av volvoamatören
#1575793
En riktig sågning av EX30 i den här videon:


Hoppas verkligen inte att EX90 innehåller liknande buggar. De liknar ju varandra mycket interiört, men hoppas att EX90 verkligen känns premium och att den inte innehåller alla dessa mer eller mindre allvarliga buggar vid släpp ...
av Saabturbo95
#1575801
oj d var ärlig film och bra att få se.

Jag hoppas verkligen inte kvaliten och materialen är samma som EX30, den känns plastig. Man får tyvärr inte känna på demobilen så svårt att säga, men ser ut att vara annat material tycker jag.
Programvaran är väl anledningen till att dom inte börjar tillverka den, så får verkligen hoppas att dom inte släpper den lika buggig som EX30.
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13

Hur som, börjar fundera på om man ska[…]

Seagrave

Tjena! Går det att limma eller täta m[…]

Felmonterade däck

Jag bytte däck för sisådär 1 […]