EX30(24-), EX90 (25-) relaterade ämnen.

Moderator: Moderatorer

av Saabturbo95
#1545554
UnleashFusion skrev: tor 29 jun 2023, 22:55 bumper tråden lite, där "autogefüel" visar EX90 lite mer ingående, samt lite på exteriör(färger), interiör(material) etc.
Å där visades att det finns ventilation i sätena :-D
av Hertsh
#1545562
Saabturbo95 skrev:
UnleashFusion skrev: tor 29 jun 2023, 22:55 bumper tråden lite, där "autogefüel" visar EX90 lite mer ingående, samt lite på exteriör(färger), interiör(material) etc.
Å där visades att det finns ventilation i sätena :-D
Ja, grymt bra. Bild Märkligt att de inte marknadsför något sånt eller ens skriver ut det i orderspecifikationen.
volvoamatören skrev:Jag ser att bilen är 50 000 kr billigare nu än när jag lade ordern hos CBV i november. Antar jag inte kan få detta billigare pris utan måste betala det som gällde då?
Hej. Visste inte att priset sänkts. Testa med säljaren och hör vad hen säger. Återkoppla gärna.
av Lövet
#1545567
volvoamatören skrev: fre 30 jun 2023, 07:35 Jag ser att bilen är 50 000 kr billigare nu än när jag lade ordern hos CBV i november. Antar jag inte kan få detta billigare pris utan måste betala det som gällde då?
Om du beställt på nätet har du väl ångerrätt? Jag hade avbeställt och gjort ny order.
av Lövet
#1545570
volvoamatören skrev:Då hamnar jag sist i kön och får vänta 20 månader till.
Är det verkligen så lång leveranstid numera? Spontant tror jag du kan ställa frågan i alla fall för det är inte 2022 längre så att säga på beställningsfronten.
av Hertsh
#1545592
volvoamatören skrev:Det var ingen säljare. Köpte direkt på nätet, via Care By Volvos sajt.
Jag var skickat mail till min säljare för att kolla. Ser att för mig som lagt order via VC Retail har fått ett pris efter rabatt som är samma som listpris idag (listpris är 5% lägre nu). Han är dock på semester så jag förväntar mig inget svar på några veckor. Återkommer om jag får svar.
av Hertsh
#1545601
Han svarade från semestern att de självklart kommer sänka mitt pris motsvarande. Får se när det sker - förmodligen när ordern blir bekräftad efter att köplatsen blir riktig order.
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
Överhettad passat b5

Dom flesta motorer har ju en normal drifttemp pend[…]

Associationsleken, är ni med? ;-P

Fireline (Fisklina)

Fyllt tanken på Ingo som har nedsatt pris i […]

Bilen går normalt annars? Du får g&ari[…]