Här diskuterar vi Polestars nuvarande och kommande bilmodeller

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StefanN
#1568289
Går att boka from 31/1.
Sen va det tydligen på Carexpo på Friends den visas upp.
Användarvisningsbild
av Zanders
#1569074
Kliar lite men springer iväg snabbt med tilläggen.. 20k för Pilot assist känns som ett skämt.
av Lövet
#1569096
Så 20 tusen för en så enkel grej som adaptiv farthållare? De vill verkligen inte sälja nåt :bored:
Användarvisningsbild
av Zanders
#1569100
Lövet skrev:Så 20 tusen för en så enkel grej som adaptiv farthållare? De vill verkligen inte sälja nåt :bored:
ACC ingår men vill man att den ska styra också så är det 20k :bored: Då ingår också att den byter fil själv om man blinkar men det kan ju kvitta..
av Lövet
#1569103
Zanders skrev:
Lövet skrev:Så 20 tusen för en så enkel grej som adaptiv farthållare? De vill verkligen inte sälja nåt :bored:
ACC ingår men vill man att den ska styra också så är det 20k :bored: Då ingår också att den byter fil själv om man blinkar men det kan ju kvitta..
Ok, då är det ju ändå ett tillval man kan hoppa över. Men jag hittade inte den adaptiva farthållaren i något annat än paketet vid snabb titt.
Användarvisningsbild
av StefanN
#1569107
Adaptive Cruise Control Ingår och sen finns det car wash mode, nåt som alla modeller borde ha.
Användarvisningsbild
av Zanders
#1569108
Lövet skrev:
Zanders skrev:
Lövet skrev:Så 20 tusen för en så enkel grej som adaptiv farthållare? De vill verkligen inte sälja nåt :bored:
ACC ingår men vill man att den ska styra också så är det 20k :bored: Då ingår också att den byter fil själv om man blinkar men det kan ju kvitta..
Ok, då är det ju ändå ett tillval man kan hoppa över. Men jag hittade inte den adaptiva farthållaren i något annat än paketet vid snabb titt.
Jag vill verkligen inte leva utan det men jag vill heller verkligen inte betala 20k för det :x
Användarvisningsbild
av Zanders
#1569109
Dettta ingår som standard
Skärmbild 2024-01-31 155427.png
Skärmbild 2024-01-31 155427.png (107.85 KiB) Visad 756 gånger

Jag håller med vad du skriver Xanthopteryx.

Det låter som ett rätt kul projekt att […]

EGR kylare 2,0 D

Programmerar bort skiten. Blir billigare och du sl[…]

Jag förstår, en del saker går ju […]