Här diskuterar vi Polestars nuvarande och kommande bilmodeller

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av StefanN
#1512149
Idag har jag haft bilen ett år. I princip felfri, en högtalare bytt och en omstart på verkstad är det enda som vart och det får man nog va nöjd med.
Är det nåt jag skulle gjort annorlunda om jag beställde idag? Ja, dels hade jag nog velat ha läderklädseln sen saknar jag AWD, dock bara ibland men jag hade nog ändå valt det idag.
Lite regnigt och mulet idag men den är fin ändå.
CB371062-E24B-4465-8F93-BA6A7B84B2EC.jpeg
CB371062-E24B-4465-8F93-BA6A7B84B2EC.jpeg (6.8 MiB) Visad 6701 gånger
Användarvisningsbild
av Funk
#1512240
Fin bil. Min är fem månader nu och i princip det enda även jag jag skulle vilja ha annorlunda är klädseln. Den känns inte och ser inte premium ut. Antingen läder eller ull hade varit fint, men jag kunda inte välja.

/Thomas
av toppo
#1512247
Min fyllde också ett år igår! Inte ett enda verkstadsbesök under året vilket är bättre än min tidigare XC40 som var inne för småfel 3-4 gånger under de 20 månader jag hade den. Jag har en DM och visst är fyrhjulsdriften trevlig men jag trycker nästan aldrig ”plattan i mattan”, det går/behövs inte där jag kör. Hade jag valt igen hade jag valt en SM för att spara inköpspris och lite lägre förbrukning. Med tanke på de otroligt bra andrahandsvärdena, är det svårt att inte fundera på att byta bil i förtid. Men sammantaget är jag otroligt nöjd så risken är att man blir besviken om man byter.
Vi som beställt nya XC60

Vapour grey?? Färgen är faktiskt skitsn[…]

Vi som beställt nya V60

Låter som ett bra val av bil :-) Jag bo[…]

Bruten fjäder framvagn

Hade bett om att få det skriftligt och kasta[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Med uppkopplade bilar så tror jag dessvä[…]