Här diskuterar vi Polestars nuvarande och kommande bilmodeller

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av joel80
#1443246
Vad ska man ta sig till?!
Jag loggar in flera gånger per dag på sidan där tiden/tiderna för utlämnandet dka komma upp så man kan bekräfta och få det sista steget innan leverans klart!

Den här tiden efter beställning och innan leverans är lite småjobbig! Den där känslan från när man var barn och december var så förbannat lång månad gör sig påmind. Bild

Vi får ge tips till varandra på vad man ska göra i väntan.
Jag letar tredjepartstillbehör. Funderar på golvmattor eller i allafall bakluckematta från https://www.bilmattor.com

Lite mer rimliga priser för mattorna än vad Polestar själv tog. :)


Sen letar jag efter om det finns några lite subtila stänkskydd. Sätter gärna på nått för att minska grus-sprut på trösklarna.
Senast redigerad av 1 joel80, redigerad totalt 0 gånger.
av Flinta
#1443285
@StefanN
Var det problemfritt att handla från bilmattor.com samt bra kvalitet?
Det verkar skickas från europa med UPS..måste man vara hemma och ta emot paketet eller kommer det till ett utlämningsställe?

/Patrick
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1443288
@Flinta, UPS brukar ju lämna direkt till ombud men skriva att de försökt leverera så det blir väl till ombud då :-D
Användarvisningsbild
av StefanN
#1443293
Flinta skrev: tor 29 apr 2021, 09:23 @StefanN
Var det problemfritt att handla från bilmattor.com samt bra kvalitet?
Det verkar skickas från europa med UPS..måste man vara hemma och ta emot paketet eller kommer det till ett utlämningsställe?

/Patrick
Paketet kom hem utan problem, men jag minns inte om man va tvungen att ta emot det personligen. Kvaliten är mycket bra.
av Flinta
#1446679
Jag delar min köpupplevelse ifall det är någon som har beställatankar..

Jag beställde på bilmattor.com den 12/5 och fick dom idag 21/5
Beställde dyraste kvaliten Saxony, la även till broderi och färgad söm, totalt 1170 kr för 4 mattor.
Väldigt fina och välgjorda, exakt samma mått som original så passformen är perfekt.

Ingen såg det komma när hela huset &[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske?