Här diskuterar vi Polestars nuvarande och kommande bilmodeller

Moderator: Moderatorer

av Geggan
#1443011
Dyrt för att vara demobilar. Jag får det till 3.000:- lägre pris än att köpa en leveransklar NY bil.
av PowerPulse
#1443071
Fick det till att det skiljde 18000 mellan en fabriksny och demo som rullat 410 mil. Kändes i minsta laget.

@SvenskTiger , Jag fegade och köpte den ol[…]

Hur laddar ni?

Hej, Undrar hur ni laddar, alltså nä[…]

Volvo car UX

Fick 5.1.17 förra veckan och Gemini någ[…]

mac magnetventil

Tack; tänkte om någon kan visa på[…]