Moderator: Moderatorer

#1312801
Vi har två stycken av dessa tvättstationer i stan varav den äldsta uppgraderades i år med allt nytt och dubbelt så många tvättprogram. Skummet löser flugorna i fronten lätt. Spolar oftast bara av pollen med Högglans alternativet, blir inga fläckar efter vattnet.
#1312818
Perra83 skrev: mån 22 apr 2019, 13:30 Vi har två stycken av dessa tvättstationer i stan varav den äldsta uppgraderades i år med allt nytt och dubbelt så många tvättprogram. Skummet löser flugorna i fronten lätt. Spolar oftast bara av pollen med Högglans alternativet, blir inga fläckar efter vattnet.
I denna kommer skummet i borsten, så det hoppade jag över..
#1312842
fjohan82 skrev: mån 22 apr 2019, 16:10
Perra83 skrev: mån 22 apr 2019, 13:30 Vi har två stycken av dessa tvättstationer i stan varav den äldsta uppgraderades i år med allt nytt och dubbelt så många tvättprogram. Skummet löser flugorna i fronten lätt. Spolar oftast bara av pollen med Högglans alternativet, blir inga fläckar efter vattnet.
I denna kommer skummet i borsten, så det hoppade jag över..
Jaha.... Nej ingen borste på bilen! Spraya på skum vill man.
#1312931
Påskresa till fiskmåsarnas rike avklarad. ~120 mil ons-sön med de nya hjulen och jag är imponerad över både ljudnivå och komfort. Allt är förstås relativt men jag har absolut inget att klaga på. Något jag lagt märke till såhär tidigt är att P-Zero inte verkar krafsa lika mycket som PS4 gjorde. Det var något jag reagerade tidigt på, bra grepp i PS4 men vid stämpling så ville hon gärna snurra lite extra på framhjulen, vilket P-Zero inte gör.

Göteborg levererar som vanligt, kliver ut på morgonen från hotellet för att börja lasta in i bilen och påbörja hemresan, möts av detta.
Bild

Tur i oturen att jag hade lite Tershine Apex med i bilen och en mf-duk, försökte försiktigt ta bort det men det satt ordentligt. En rejäl blaffa med andra ord. Väl hemma tog jag fram trädgårdsslangen och fick bort allt. Så igår fick det bli en större tvätt av Harriet, för skumma är ju skoj! Vilket även en vän tycker, så han kom förbi och lät sin #racecar bada (Volvon lämnade han hemma).
Bild
#1312982
Taft skrev:Blev nya fälgar och däck här om dagen, ruskig nöjd. Även installerade Mirror Dashcam med backkamera, ruskig nöjd ^_^
Den där kameran såg inte dum ut, vart har du köpt den? Har du någon länk? :)
#1313104
batmac skrev: tis 23 apr 2019, 16:36
Taft skrev:Blev nya fälgar och däck här om dagen, ruskig nöjd. Även installerade Mirror Dashcam med backkamera, ruskig nöjd ^_^
Den där kameran såg inte dum ut, vart har du köpt den? Har du någon länk? :)
Undrar detsamma :-)
av Taft
#1313189
batmac skrev:
Taft skrev:Blev nya fälgar och däck här om dagen, ruskig nöjd. Även installerade Mirror Dashcam med backkamera, ruskig nöjd ^_^
Den där kameran såg inte dum ut, vart har du köpt den? Har du någon länk? :)
OceanRacer skrev:
batmac skrev: tis 23 apr 2019, 16:36
Taft skrev:Blev nya fälgar och däck här om dagen, ruskig nöjd. Även installerade Mirror Dashcam med backkamera, ruskig nöjd ^_^
Den där kameran såg inte dum ut, vart har du köpt den? Har du någon länk? :)
Undrar detsamma :-)
Mirror Dashcam heter Auto-Vox A1, det finns några varianter av Auto-Vox kameror. Vissa har en fastat kamera på själva backspegeln. Men den version jag har A1 har en roterarbar kamera. Sen själva backkameran ser man på skärmen också. När bilen startas så slår kameran igång och spelar in automatiskt både fram och bak. Man kan switcha mellan fram eller bak kameran. Men när backen går igång så får man en bredare vinkeln med linjer för back kameran. Annars är det en vanlig kamera där bak. Laddar upp ett par bilder här nedan. Kan göra en video på den om ni vill, lite svårt att förklara med text haha. Jag köpte den från Ebay säljare som skickar via Amazon Prime så jag antar att han säljer via Amazon. Tog mig lite 3-4 dagar att få hem den.

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild

https://www.ebay.com/itm/Autovox-A1-Dua ... 2749.l2649

Den här säljaren köpte jag min ifrån.
av Taft
#1313397
Steffe3 skrev: tor 25 apr 2019, 09:37 Har du bytt handtag, eller demonterat originalkameran för att montera den där? Tänkte på hålet där, det är för en originalkamera nämligen.
Hej
menar du handtag till trunken? Nej den är kvar, kameran är just under men täcker inte knappen för att öppna den. Där kabel kommer ut har jag borrat hål och satt dit gummiring så fukten inte tränger sig in. Det har aldrig suttit någon kamera där men jag vet att man kan få original kameran att montera där. Men för de vill dom ha 8500kr, kändes lite saftig.
  • 1
  • 1114
  • 1115
  • 1116
  • 1117
  • 1118
  • 1845

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]