Moderator: Moderatorer

#1243482
Ja det är ledlampor som redan sitter där original, men för svaga.
Jag byte ut de två led armaturerna till helt nya andra med mer kräm i. Dock skulle jag inte vilja ha dessa som kupé belysning, det hade blivit på tok för skarpt men i bagaget är det kanon. Där borde för övrigt vara en på var sida i bagaget (det kan man ju såklart själv koppla in men det har inte jag gjort).
#1243484
smygaren skrev: Där borde för övrigt vara en på var sida i bagaget...
Där är jag lite förvånad. Jag läste en tråd om att någon också saknade belysning på bägge sidor i bagaget på sin V40, och hade tillverkat en sådan lösning. Han erbjöd sig att fixa fler, om det fanns fler som ville få bättre belysning. Jag gick då ner och tittade på min V40. Jag har en ljuskälla på varje sida, och dessutom en i mitten. Var detta något som förra ägaren beställt som option?
#1243494
Orkade inte byta till sommardäck på V70n så bytte in den till denna med sommardäck istället :D
Bilagor
5D8C6E3D-7FF5-4F75-9481-B013F0384325.jpeg
V40 D3 R-design MY 18
5D8C6E3D-7FF5-4F75-9481-B013F0384325.jpeg (929.56 KiB) Visad 976 gånger
#1243512
bibbedlizard skrev:Orkade inte byta till sommardäck på V70n så bytte in den till denna med sommardäck istället :D
Hahaha, ja så kan man ju såklart också göra! :-)-) :-O)
Riktigt fin!
#1243523
bibbedlizard skrev:Orkade inte byta till sommardäck på V70n så bytte in den till denna med sommardäck istället :D
Riktigt snygg kärra! Grattis! :-)-)
#1243535
BerraXC skrev: Kommer du använda maskin eller wax on wax off- tekniken?
Wax on wax off blir det. Den ska tydligen vara väldigt smärtfri att applicera för hand så jag börjar så.
#1243539
smygaren skrev:Ja det är ledlampor som redan sitter där original, men för svaga.
Jag byte ut de två led armaturerna till helt nya andra med mer kräm i. Dock skulle jag inte vilja ha dessa som kupé belysning, det hade blivit på tok för skarpt men i bagaget är det kanon. Där borde för övrigt vara en på var sida i bagaget (det kan man ju såklart själv koppla in men det har inte jag gjort).
Aha!
bibbedlizard skrev:Orkade inte byta till sommardäck på V70n så bytte in den till denna med sommardäck istället :D
Fan vilken snygg färg! Vad heter den? :)

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
#1243551
Tack ska ni ha! Färgen är samma som Xc90s R-design, bursting blue 720 premium metallic.
Blir lite lila aktig i skymnings ljuset.
Hehe det var ju bra timing till sommardäcks bytet iaf :D
  • 1
  • 915
  • 916
  • 917
  • 918
  • 919
  • 1853

Jag tänker att eftersom vvt-enheterna är[…]

Kolla också med vilken motor du kan ha de sm[…]

Jag använder numera vanlig "brännar[…]

Ingen som har någon koll på detta?