Moderator: Moderatorer

#556969
Tankade fullt nu på morgonen och kan konstatera att bilfan bara dragit 0,85.. Det får man ju vara nöjd med...
Ska in till Feltema idag o "titta" lite.. Få se om man hittar något kul att montera på bilen..
#557794
Köpte clipps för att montera sidolisterna på sparklådorna i går. Monterade dom idag, blev hur bra som helst :D
Någon som vet var man kan köpa plast panelerna som sitter på dörrarna samt insynsskyddet under kofångaren bak till 240?
På Volvo butiken klia han sig i huvet och mumlade om att det var utgånget.. :/
#557801
Besiktat bilen. Nu är hon redo för ytterligare ett års körning :)
#557898
Hygglo skrev:Någon som vet var man kan köpa plast panelerna som sitter på dörrarna samt insynsskyddet under kofångaren bak till 240?
På Volvo butiken klia han sig i huvet och mumlade om att det var utgånget.. :/
En Volvofantast berättade för mig för någon månad sedan att han var lite ledsen.. Plastpanelerna på dörrarna hade utgått :cry: Så Volvohandlaren har nog rätt :wink:

Annars kan man väl ta en tur till skroten..
#557923
Volvo264GLE skrev:
Hygglo skrev:Någon som vet var man kan köpa plast panelerna som sitter på dörrarna samt insynsskyddet under kofångaren bak till 240?
På Volvo butiken klia han sig i huvet och mumlade om att det var utgånget.. :/
En Volvofantast berättade för mig för någon månad sedan att han var lite ledsen.. Plastpanelerna på dörrarna hade utgått :cry: Så Volvohandlaren har nog rätt :wink:

Annars kan man väl ta en tur till skroten..
Synd.. Aja får kolla skroten då..
Hur sitter dom fast?? Limmade? eller är det nå plasclipps nån stans?
Användarvisningsbild
av SvenB
#557945
Låtit bli att ta ut den i regnet.
#557997
Hygglo skrev:Tankade fullt nu på morgonen och kan konstatera att bilfan bara dragit 0,85.. Det får man ju vara nöjd med...
Ska in till Feltema idag o "titta" lite.. Få se om man hittar något kul att montera på bilen..
Ja jag har kommit fram till samma slutsats ;) Riktigt glädjande i dessa tider.
#559599
Provmonterade en 850 vinge på min 240 innan jag lackade den idag.
Märkte att luckan inte kan hållas uppe med vingens extra tyngd :shock:
Någon som har tipps på lösning?
Finns det starkare lyftanorning från andra modeller som passar?
Utan vingen monterad så skjuter luckan upp hur bra som helst så jag tror att orginal lyften är ok..
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 1845
Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]

Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]