Moderator: Moderatorer

#1475944
Stängde av funktionen som fäller in backspeglarna. Det är alltid lika intressant att köra ut på vägen utan sidobackspeglar.

Beställde hem lite alkalisk avfettning och flygrostlösare ValetPRO från Autodude igår.
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1475978
Lämat in min på tvätt. Fälgarna blev väl sisådär men för övrigt blev det bra. Damsugen och avtorkad. Fönsterputs m.m. Tranemo biltvätt. Bra priser. Min snabbrekond 499:-

Skickat från min SM-G970F via Tapatalk

#1476098
Fyllt på spolarvätska och sett den första C40:n för min del idag.
Detta var på Huddingevägen söder om Stockholm.
Hur den såg ut? Ärlig var den gräsligare irl än på bild, men smaken är som baken... :-)
#1476099
fjohan82 skrev:Fyllt på spolarvätska och sett den första C40:n för min del idag.
Detta var på Huddingevägen söder om Stockholm.
Hur den såg ut? Ärlig var den gräsligare irl än på bild, men smaken är som baken... :-)
40-bilarna över lag ser rätt illa ut, tycker jag Bild
#1476133
Köpt en dashcam dr900x från bilia med 20% rabatt på black weekend :) bara installation som skall göras när den kommer. Någon som vet vilken säkring som man skall använda

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

#1476142
Catan90 skrev: lör 27 nov 2021, 21:09 Köpt en dashcam dr900x från bilia med 20% rabatt på black weekend :) bara installation som skall göras när den kommer. Någon som vet vilken säkring som man skall använda

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Jag vet att en del kopplar in den bakvägen på cigarettändaruttaget, nackdelen är att den då startar om man använder parkeringsvärmaren.
  • 1
  • 1576
  • 1577
  • 1578
  • 1579
  • 1580
  • 1845
Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]

Polering sedan 2k lack EX: LÄNK-->https:/[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]

Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]