Moderator: Moderatorer

#1439840
Tittat på bilen och insett att den behöver tvättas igen. :party:
Det blev drygt 120 mil över påskhelgen och den första längre resan med BSR under huven, det sätter sina spår...
#1439858
Lämnat in bilen på service. Ska även göras garantiåtgärd för veck i skinnet på förarstolen för 3e gången. :bored:
#1439859
@batmac, @Jallemet,

Destilerat vatten och en mikrofiberduk så blir det bra :) Sen rota runt lite med en borste, tejpa metallen som håller borsten bara så den inte repar med :)

.
IMG_9927.jpg
IMG_9927.jpg (541.59 KiB) Visad 718 gånger
#1439880
Micce1980 skrev:@batmac, @Jallemet,

Destilerat vatten och en mikrofiberduk så blir det bra :) Sen rota runt lite med en borste, tejpa metallen som håller borsten bara så den inte repar med :)

.
IMG_9927.jpg
Ah, smart!

Btw, helt orelaterat, går det att ställa in så man får notiser när någon taggar en också, och inte bara vid citat? För som det är nu så dyker det ju inte upp något när man bara kör en mention (@namn).

_________

Bestämt datum för hämtning av nya bilen. På fredag smäller det, så på torsdag bär det av. Bilen servades idag på VW fick jag sms om. Kommer köra med vinterdäck upp, men har inte plats för sommarhjulen då jag tar med hund upp också, så måste se till att skicka upp dom med bussgods eller nåt från göteborg innan jag åker därifrån.. Tips mottages även på smidig tvätthall nånstans kring bäckebol/hisingen/backa eller vad tusan det heter så jag jan blaska av V60n en snabbis innan inbyte :D mvh utböling.
#1439890
batmac skrev: tis 06 apr 2021, 22:33
Tips mottages även på smidig tvätthall nånstans kring bäckebol/hisingen/backa eller vad tusan det heter så jag jan blaska av V60n en snabbis innan inbyte :D mvh utböling.
Gamlestadsvägen 26, sådan spolplatta med fasta borstar så slipper du ta med prylar. Annars Bäckebolsvägen 2 om du har med hink med mera
#1439916
Micce1980 skrev: Gamlestadsvägen 26, sådan spolplatta med fasta borstar så slipper du ta med prylar. Annars Bäckebolsvägen 2 om du har med hink med mera
Perfekt, tack! Är väl inte omöjligt att slita med tvättgrejer när jag ändå ska ha med lite packmaterial för att få iväg fälgarna, men ju mindre desto bättre.
#1439952
UnleashFusion skrev: tis 06 apr 2021, 18:32 Beställde bromsar+belägg och motorolja från autodoc den 29/3 och idag fick jag paket 1 av 3 hemlevererad(valde inte hemleverans). allt skickades från Polen.

Autodoc har även 38% via deras app tills 23:59 om någon är sugen på att handla delar :party:
Sädär nu har jag fått mina resterande paket hemlevererat och alla produkter stämde överens med det jag handlade för. Då har man motoroljan som skall göras inom ~3månader för service.
  • 1
  • 1473
  • 1474
  • 1475
  • 1476
  • 1477
  • 1845

Nya E-klass AllTerrain kanske?

Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom