Moderator: Moderatorer

#1275454
Finns för infällnad ochså, kan kolla om jag ar kvar mina på jobbet, tror tyvär jag slängde dom, men kan kolla i helgen, de är för infllnad och passar bla xc60
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1275462
Jag köpte mina på eBay. Finns även modellspecifika som man monterar i dörrens undersida om man har färdiga hål där. Även modell som man borrar ett hål finns. Den jag köpte är batteridriven och man fäster den med dubbelhäftande tape och en liten platta på tröskeln bryter strömmen. Funderat på att köpa modellanpassad om jag har kablar dragna i dörren. Hålet finns där.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk


Senast redigerad av 1 GLIZ, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1275463
GLIZ skrev:Jag köpte mina på eBay. Finns även modellspecifika som man monterar i dörrens undersida om man har färdiga hål där. Även modell som man borrar ett hål finns. Den jag köpte är batteridriven och man fäster den med dubbelhäftande tape och en liten platta på tröskeln bryter strömmen. Funderat på att köpa modellanpassad om jag har kablar dragna i dörren. Hålet finns där.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Sök med sökorden led logo.


Wish, eBay, aliexpress...

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk



#1275489
Nollgradigt nu på morgonen och prognosen ser inte "bättre" ut den närmsta tiden, så i helgen åker vinterhjulen på.
#1275492
grillchips skrev: fre 19 okt 2018, 08:46 Nollgradigt nu på morgonen och prognosen ser inte "bättre" ut den närmsta tiden, så i helgen åker vinterhjulen på.
Jag ska göra en 100-mila-resa söderut i helgen, men sen blir det förmodligen samma sak för mig också.
#1275496
@fjohan82, jag gör en söder-resa om 2 helger, förvisso "bara" 35 mil söderut och bara dagtid men även där känns det lite dumt att chansa. Hade först tänkt att tvätta fälgarna i helgen och montera dom nästa helg, känner dock att det ändå kanske är dags. Dubbfritt dessutom så jag slipper smattret samt att gummit får "köras in" lite.

(Visst fan finns det en vinterhjuls-tråd?! Hittar den inte...)
#1275498
Har man dubbfritt är det ju bara att köra.
#1275499
@Lövet, Ja, en no-brainer egentligen. Vet inte vad jag väntar på, VILL ju för en gångs skull byta. Ska väl bara hitta tid. :)
  • 1
  • 1001
  • 1002
  • 1003
  • 1004
  • 1005
  • 1845

Att använda lyktor från 00-04 funkar me[…]

Yttertemperatur mätare

Bytte sensorn i förmiddags. Avhjälpte ty[…]

Felmeddelande på antisladd

Kan vara givare,krans, hjullager eller styrvinkelg[…]

Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]