Moderator: Moderatorer

#580503
danne92 skrev:tankat upp han full med 98 oktan :D
Det gör jag varje vecka :roll:
#581369
Inte så mycket idag, men igår bytte jag till nya vinterdäck och passade på att rengöra hela underredet på bilen och skrapa och jävlas med stålborstar etc. etc. Sen rostskyddade jag hela bilen i flera olika lager. Jäkligt gött!
Sen blev det rubbing av lacken och ett antar lager vax på det!

Så nu jävlar ska den väl klara vintern! ... om jag nu bara kunde få halvljuset att funka...

=)
#582511
Jag har svetsat ny plåt bak under lysena/ovanför stötfångaren på min nyinköpta 244 GLT -88. Inget allvarligt men man vill att det ska vara snyggt!
#582547
Rekondade signalhornsenheten med fästen samt renoverade huvudbromscylindern på min -88:a.

Mvh GK
#582954
Upptäckte ett klonkande och gnekande ljud under bilen igår. Idag kröp man under och upptäckte att gummi ringarna som håller bakre delen av avgassystemet hade gått av så systemet hänger å dinglar.. Blir till att skaffa ny gummi ringar.. Biltema? eller orginal?
#582957
Hygglo skrev:Upptäckte ett klonkande och gnekande ljud under bilen igår. Idag kröp man under och upptäckte att gummi ringarna som håller bakre delen av avgassystemet hade gått av så systemet hänger å dinglar.. Blir till att skaffa ny gummi ringar.. Biltema? eller orginal?
Ring och hör om biltema har, om du vill ha original så får du nog vänta på att dom får hem om det fortfarande finns.

Mvh GK
#582958
Var på efterbesiktning efter byte av vänster bakre bromsok och har nu rent papper på min -91:a.

Mvh GK
#583176
lagt på vinterdäcken :) skulle bytt lite bussningar i bakvagnen med men slapp det som tur va :) reggummerade däck :( en stor bit som lossnat såg de först innan man slet bort allt som tur var haha :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 1845

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]