Moderator: Moderatorer

#1478190
Steffe3 skrev:Putsat av motorrummet lite, kan inte ha musbajs/kiss ligga när det är service imorgon :P Nån form av vårdat intryck måste man väl ge, väder till trots.
Jag kräver att min PST använder nya vita handskar innan han börja meka med min bil. Är dom smutsiga efter service får han nya av mig. Har inte hänt ännu... :-D
#1478201
EbbevonVolvo skrev:
Steffe3 skrev:Putsat av motorrummet lite, kan inte ha musbajs/kiss ligga när det är service imorgon :P Nån form av vårdat intryck måste man väl ge, väder till trots.
Jag kräver att min PST använder nya vita handskar innan han börja meka med min bil. Är dom smutsiga efter service får han nya av mig. Har inte hänt ännu... :-D
Haha, man kanske skulle börja med det :-D Har tyvärr bara en grusplan att arbeta på, så det blir varken tvätt eller nån ordentlig städning tyvärr. Man får drömma vidare om en bra plats att sköta om bilen på :oops:
#1478375
Fick hem ett paket från Autodude idag, mindes inte att jag hade beställt mer saker. Trevlig överraskning :-)
#1478377
fjohan82 skrev:Fick hem ett paket från Autodude idag, mindes inte att jag hade beställt mer saker. Trevlig överraskning :-)
Man måste erkänna sitt missbruk för sig själv först Bild
#1478379
frasse4 skrev: fre 10 dec 2021, 18:12
fjohan82 skrev:Fick hem ett paket från Autodude idag, mindes inte att jag hade beställt mer saker. Trevlig överraskning :-)
Man måste erkänna sitt missbruk för sig själv först Bild
Eller hur?! ;-)
#1478426
fjohan82 skrev:Fick hem ett paket från Autodude idag, mindes inte att jag hade beställt mer saker. Trevlig överraskning :-)
Hehe, lite samma här när jag fick paket i början av veckan. Sambon frågade vad är det vi ska hämta ut? Ingen aning svarade jag :-)
  • 1
  • 1584
  • 1585
  • 1586
  • 1587
  • 1588
  • 1852
Överhettad passat b5

Dom flesta motorer har ju en normal drifttemp pend[…]

Associationsleken, är ni med? ;-P

Fireline (Fisklina)

Fyllt tanken på Ingo som har nedsatt pris i […]

Bilen går normalt annars? Du får g&ari[…]