Moderator: Moderatorer

#1207360
Konstaterat att jag, trots att jag inte trodde det, har digital hastighetsmätare. Men lite besviken att temperaturvisningen för kylvätskan försvinner i läge Performance trots att instruktionsboken säger att den skall vara där. Tycker kylvätske temperaturen är viktigare än att se vilken hastighet konstantfarthållaren är låst på. :wink:
#1207428
SvenB skrev:Konstaterat att jag, trots att jag inte trodde det, har digital hastighetsmätare. Men lite besviken att temperaturvisningen för kylvätskan försvinner i läge Performance trots att instruktionsboken säger att den skall vara där. Tycker kylvätske temperaturen är viktigare än att se vilken hastighet konstantfarthållaren är låst på. :wink:
Tempmätaren är till vänster i instrumentet när du kör i performance läget, dock försvinner den när Du aktiverar farthållaren..
#1207452
drawman skrev:
SvenB skrev:Konstaterat att jag, trots att jag inte trodde det, har digital hastighetsmätare. Men lite besviken att temperaturvisningen för kylvätskan försvinner i läge Performance trots att instruktionsboken säger att den skall vara där. Tycker kylvätske temperaturen är viktigare än att se vilken hastighet konstantfarthållaren är låst på. :wink:
Tempmätaren är till vänster i instrumentet när du kör i performance läget, dock försvinner den när Du aktiverar farthållaren..
Tack, då vet jag
#1207594
Köpt Rail Clean för att få ordning på vinterfälgarna, ska tydligen funka bra...
Passade på att tanka också, de hade soppa för 13:05/l i Täby när jag åkte förbi, vilket känns okej.
#1207805
Lagt på vinterdäcken och tvättat sommarens dito...
Första antydan till vinter kom i eftermiddags (vitt i luften men inget på marken), vilket skapade långa köer vid drop-in-anläggningarna.
Edit: Postade inlägget kl. 17:05, inte 18:05 som det står här... :roll:
Bil.jpg
Bil.jpg (1.8 MiB) Visad 8157 gånger
Fälgar.jpg
Fälgar.jpg (1.55 MiB) Visad 8159 gånger
#1207838
fjohan82: Du har samma som jag, mörka fälgar på sommaren och silvriga på vintern. Har allvarligt funderat på om man skulle ha en mörkare fälg på vintern med så smutsen inte syns så mycket :wink:

Mja, man kanske skulle lura på att byta snart, tar emot så bara :wink:
#1207851
Micce1980 skrev:fjohan82: Du har samma som jag, mörka fälgar på sommaren och silvriga på vintern. Har allvarligt funderat på om man skulle ha en mörkare fälg på vintern med så smutsen inte syns så mycket :wink:

Mja, man kanske skulle lura på att byta snart, tar emot så bara :wink:
Aha.. Fast undra om inte allt salt syns mer på en mörk fälg...?
Jag funderar dock på Polestar parts-fälgarna till sommaren och ev ta dessa Ymir till vintern, men det lär nog gå illa åt dom... :roll:
  • 1
  • 815
  • 816
  • 817
  • 818
  • 819
  • 1850
XC - Rear axle sensor

Finns en HF,och en HB,endast för höjdjus[…]

"Ringen" är inbyggd i lagret!!

S60-03 oljud från framvagn

Lyft upp bilen, snurra hjulet med en hand på[…]

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]