Moderator: Moderatorer

#1297150
Beställt 4st Degreaser HD 2,5L (50% rabatt just nu) och Microfiber Towels 40x40cm (1st 10-pack).
39,75:-/l känns som ett bra pris för den avfettningen, går det inte åt denna vinter så har jag till nästa... :-)
#1297172
Körde ner på stan bara och hämtade ett paket på ICA. På vägen hem körde ja ut en sväng på landsvägen. Körde upp i lite fart och bromsade hårt några gånger. Kändes inte bra till en början... Väl hemma ser ja att det ligger stora rostflagor i den lilla snö som låg kvar i framfälgarna. Slitytan är blank och fin så det är väl insidan eller i ventileringen som rosten kommer ifrån. Börjar bli bråttom att få på nya bromsar som har legar i garaget i snart ett år.......
Såg i CarPay appen att jag inte har något lån på bilen längre. 50000kr på tre år :-D
Byggde ihop en V60 T8 R-Design i Byggappen och den landade på 728' Bara att börja spara. En T6 AWD kan funka det oxå men då vill jag nog ha en CC men den får väl aldrig T6 motorn.
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1297174
Perra83 skrev:Körde ner på stan bara och hämtade ett paket på ICA. På vägen hem körde ja ut en sväng på landsvägen. Körde upp i lite fart och bromsade hårt några gånger. Kändes inte bra till en början... Väl hemma ser ja att det ligger stora rostflagor i den lilla snö som låg kvar i framfälgarna. Slitytan är blank och fin så det är väl insidan eller i ventileringen som rosten kommer ifrån. Börjar bli bråttom att få på nya bromsar som har legar i garaget i snart ett år.......
Såg i CarPay appen att jag inte har något lån på bilen längre. 50000kr på tre år :-D
Byggde ihop en V60 T8 R-Design i Byggappen och den landade på 728' Bara att börja spara. En T6 AWD kan funka det oxå men då vill jag nog ha en CC men den får väl aldrig T6 motorn.
Fick i dag ett sms från Mekonomen, dom har 25% rabatt på allt mellan 18:00 och 20:00 överallt i morgon. Kvällsöppet. Det är en början på att spara till den.

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

#1297177
Spara till ny bil genom att handla på mekonomens rea :-D
#1297178
Har tinat upp kärran i varmgarage idag! Oj va skitig den var när snön runnit av!
Har för mig att den var silverfärgad innan och inte såå vit framför allt på sidorna. :-o
Blir en grundlig tvätt senare i veckan när regnet kommer! :-(
#1297194
Parkerat i p-hus, gäller att ha marginaler :-) :-)

IMG_1789.jpg
IMG_1789.jpg (174.2 KiB) Visad 1334 gånger
Användarvisningsbild
av X3JA
#1297224
Tinade upp min XC60 T8 i varmgarage över natten. Inre tanklocket hade frusit ihop i helgen. :-o Verkar ha fixat sig nu. Väntar med att testa till efter snöfallet är över.
Användarvisningsbild
av GLIZ
#1297228
GLIZ skrev:
Magnus-B skrev:Spara till ny bil genom att handla på mekonomens rea :-D
Börja spara...
Peptalk...

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Tyckte det va ett kul sätt att pepa honom på. Vet väl inte vad han har för förutsättningar till att spara.

Vi håller oss på klotterplanket med sådanthär. Vi har blivit lite miljöskadade där den senaste dryga veckan i tråden Bränslebesparing?

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk



  • 1
  • 1061
  • 1062
  • 1063
  • 1064
  • 1065
  • 1849
Bruten fjäder framvagn

Jag kontaktade bilförsäljaren Bilia, dom[…]

XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Den eviga däcksfrågan

Varför spacers, det är inte bra för[…]

S80

Söker en S80 2007-2016 Manuell . Välv&ar[…]