Moderator: Moderatorer

#1305413
[quote="Micce1980"

Lurar på om man ska köra ”cykellagningslim”, eller ska man lämna in det? På däcket alltså, inte fälgen hehe[/quote]

hej
jag gjorde samma tavla för x år sedan o limmade dit den lösa flärpen med snabblim, tyckte det var en lysande ide då.
det tyckte dock inte besiktningen senare för henom ville se hur djupt det var :-o , dvs om corden var skadad eller inte.

så egentligen låt det vara eller skär bort det lösa om nu inte corden är skadad för då är det bara o byta
#1305460
Larslars skrev: lör 16 mar 2019, 19:08 [quote="Micce1980"

Lurar på om man ska köra ”cykellagningslim”, eller ska man lämna in det? På däcket alltså, inte fälgen hehe
hej
jag gjorde samma tavla för x år sedan o limmade dit den lösa flärpen med snabblim, tyckte det var en lysande ide då.
det tyckte dock inte besiktningen senare för henom ville se hur djupt det var :-o , dvs om corden var skadad eller inte.

så egentligen låt det vara eller skär bort det lösa om nu inte corden är skadad för då är det bara o byta
[/quote]

Se på tusan, ja det kan de ju faktiskt vara inreesserade av, får spara bilden eller besikta med sommardäck annars. Men låter det eventuellt vara. Tack
Användarvisningsbild
av SvenB
#1305472
@Perra83, Volvoassistans kostar inte något. Jag utnyttjade det sommaren 2017. Det jag fick betala var räkningen på reparationen på Volvoverkstaden.
#1305525
Service på tisdag så jag tänkte passa på idag med att tvätta bilen inuti och utanpå. Vaknar till +5 vilket ju är helt ok, men det snöar (?!)... :bored:
#1305526
Fick en ljus ide att högglanspolera ekrarna på en uppsättning ocean storm 19 tum.
Får inte rätt på hur man lägger upp bilder här genom forumbilder genom telefonen.
Något speciellt man måste göra ?
#1305528
Andreas12 skrev: sön 17 mar 2019, 11:05 Fick en ljus ide att högglanspolera ekrarna på en uppsättning ocean storm 19 tum.
Får inte rätt på hur man lägger upp bilder här genom forumbilder genom telefonen.
Något speciellt man måste göra ?
på mobilen trycker du på "lägg till filer" och så din bildbibliotek(ios)/gallery(android?) beroende och lägger upp
#1305548
UnleashFusion skrev:
Andreas12 skrev: sön 17 mar 2019, 11:05 Fick en ljus ide att högglanspolera ekrarna på en uppsättning ocean storm 19 tum.
Får inte rätt på hur man lägger upp bilder här genom forumbilder genom telefonen.
Något speciellt man måste göra ?
på mobilen trycker du på "lägg till filer" och så din bildbibliotek(ios)/gallery(android?) beroende och lägger upp
Jag har andorid.
Jag e med på hur jag lägger till bilden
Men när jag kopierar länken o lägger till den så blir det bara en adress o inget händer.
Tänker om man ska ta bort en del av adressen för o få bilden o synas?
Användarvisningsbild
av dol
#1305551
Jag har lämnat in min Volvo på verkstad idag. Innertaket har lossnat, något är löst bakom instrumentpanelen, bromsservoassistansen läcker luft och väser från vänster framhjul. Bromsljuset har lagt av och jag skar mig på glödlampan när den trillade ner mellan sätena och gick sönder.
Användarvisningsbild
av SebSE
#1305555
dol skrev:Jag har lämnat in min Volvo på verkstad idag. Innertaket har lossnat, något är löst bakom instrumentpanelen, bromsservoassistansen läcker luft och väser från vänster framhjul. Bromsljuset har lagt av och jag skar mig på glödlampan när den trillade ner mellan sätena och gick sönder.
Hur gammal är pärlan? 15 år?

Eller bara kört väldigt fort över alla farthinder? :-D

Smidigt med verkstad öppen en söndag iaf.
#1305569
Andreas12 skrev: sön 17 mar 2019, 11:05 Jag har andorid.
Jag e med på hur jag lägger till bilden
Men när jag kopierar länken o lägger till den så blir det bara en adress o inget händer.
Tänker om man ska ta bort en del av adressen för o få bilden o synas?
Det omvandlas till en ”attachment”-text men när du skickar så blir det bilden i slutet.

Exempel, när jag placerar "bilden jag tänkt bifoga" och sen skriver en text antingen ovanför, nedanför texten(bilden):
435A7EC2-B918-4BBB-A770-9116F3266A97.png
435A7EC2-B918-4BBB-A770-9116F3266A97.png (131.23 KiB) Visad 830 gånger
  • 1
  • 1087
  • 1088
  • 1089
  • 1090
  • 1091
  • 1845

Man kan halvera priset helt enkelt genom att s&a[…]

V70 startar inte (klickar)

Har fått hem en v70 d4 2011 som inte vill so[…]

Weber 32dir på en b20

Denna motorn är en utbytesmotor från vo[…]

Ny krängningshämmare och länkar bak[…]