Moderator: Moderatorer

#1239328
Hade lite tid över, tog Betty Blue till GDS-båset och spolade av henne. Väl hemma igen såg det ut som att inget hade hänt. Kul att tvätta såhär års!
#1239329
grillchips skrev:Hade lite tid över, tog Betty Blue till GDS-båset och spolade av henne. Väl hemma igen såg det ut som att inget hade hänt. Kul att tvätta såhär års!
Provkörde du inte vägen mellan UM och hemmet? Om det är snöfritt nu, så är det nog det på måndag också. :)
#1239330
SvenB skrev: Provkörde du inte vägen mellan UM och hemmet? Om det är snöfritt nu, så är det nog det på måndag också. :)
Du, det gjorde jag faktiskt! Blev så sugen på att tjuvkika att jag åkte till handlaren och spanade. Väl på plats kändes det lite som att snoka efter julklapparna dagarna innan julen så jag gav snabbt upp då jag kände att fan, jag vill suga på karamellen trots allt.
Men iallafall, vägen är snustorr. Inte en tillstymmelse till väta. Det bådar gott! :)
#1239332
Vågar knappt säga att jag har lagt vantarna på ytterligare en i stort sett felfri uppsättning fälgar (Sleipner 8x18), detta till 50% av priset på en ny fälg... .
Får se va f*n jag ska göra med dessa... :roll:
#1239333
fjohan82 skrev:Vågar knappt säga att jag har lagt vantarna på ytterligare en i stort sett felfri uppsättning fälgar (Sleipner 8x18), detta till 50% av priset på en ny fälg... .
Får se va f*n jag ska göra med dessa... :roll:
Starta fälgkrängar-firma? :D Jädra flax du har!
#1239336
grillchips skrev:
fjohan82 skrev:Vågar knappt säga att jag har lagt vantarna på ytterligare en i stort sett felfri uppsättning fälgar (Sleipner 8x18), detta till 50% av priset på en ny fälg... .
Får se va f*n jag ska göra med dessa... :roll:
Starta fälgkrängar-firma? :D Jädra flax du har!
Haha, hade varit något 8)
Får klura på om bilen ska rulla på dessa i sommar eller de Ymir DC som bilen levererades med...
Nackdelen med ljusa fälgar är att de blir helt svarta efter en vecka av allt bromsdamm.
#1239339
fjohan82 skrev:Vågar knappt säga att jag har lagt vantarna på ytterligare en i stort sett felfri uppsättning fälgar (Sleipner 8x18), detta till 50% av priset på en ny fälg... .
Får se va f*n jag ska göra med dessa... :roll:
Jag lägger en beställning på fyra 19" utan däck. Silverfärgade som jag ska ha som sommarfälgar. Fem, tio, femton eller tjugo ekrade. Skick PM om priset. Behöver inte vara en Volvo originalfälg, men inget skit. :D :D
#1239365
EbbevonVolvo skrev:
fjohan82 skrev:Vågar knappt säga att jag har lagt vantarna på ytterligare en i stort sett felfri uppsättning fälgar (Sleipner 8x18), detta till 50% av priset på en ny fälg... .
Får se va f*n jag ska göra med dessa... :roll:
Jag lägger en beställning på fyra 19" utan däck. Silverfärgade som jag ska ha som sommarfälgar. Fem, tio, femton eller tjugo ekrade. Skick PM om priset. Behöver inte vara en Volvo originalfälg, men inget skit. :D :D
https://i.kinja-img.com/gawker-media/im ... njmjpg.jpg

:-)-)
#1239394
fjohan82 skrev:
EbbevonVolvo skrev:
fjohan82 skrev:Vågar knappt säga att jag har lagt vantarna på ytterligare en i stort sett felfri uppsättning fälgar (Sleipner 8x18), detta till 50% av priset på en ny fälg... .
Får se va f*n jag ska göra med dessa... :roll:
Jag lägger en beställning på fyra 19" utan däck. Silverfärgade som jag ska ha som sommarfälgar. Fem, tio, femton eller tjugo ekrade. Skick PM om priset. Behöver inte vara en Volvo originalfälg, men inget skit. :D :D
https://i.kinja-img.com/gawker-media/im ... njmjpg.jpg

:-)-)
Smaken är som baken, säger dom. Jag har uppfattat din smak som bra. Den är nu reviderad. Jag letar själv... :lol: :lol:

Annars gillar jag Cratus, men den finns inte som 19". För mig är 18" lite för små, samtidigt är 20" för stora. Smaken är som baken, jag vet.
  • 1
  • 895
  • 896
  • 897
  • 898
  • 899
  • 1850

Man kan ju prova att kontakta nån motor tidn[…]

Volvo on call och GSM

Hej! Istället för en ny 4-5g modul f&ou[…]

Bruten fjäder framvagn

Ladda på utav helvete på nån far[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Nej inte hos volvo. Anledningen till att jag ä[…]