Moderator: Moderatorer

#1299620
Jag har då alltid fått en likvärdig bil, v70 v60 el xc60, skulle vägra sätta mig i en znoeie el vad de nu heter.

Skickat från min SM-A520F via Tapatalk

#1299624
Där jag lämnar in min bil får man boka via Hertz, dock till ett lite bättre pris.
Har haft allt från Clio till XC90 när min V60 har varit på verkstad.
#1299646
Tog förgivet att alla hade "gratis" lånebil som här i stan.
Kanske man får acceptera att köra några mil i en Renult om det inte kostar mer än lite soppa.
#1299652
Ingår hyrbil i bilbolagets serviceavtal. Man bockar i det när man bokar service och sen är det Hertz vars bilar man får ut. Så gratis är det ju inte, inbakat i avtalet om något. Det är förvisso smidigt att ta en Zoe på det vis att det blir helt gratis, men roligt är det inte.
Användarvisningsbild
av SebSE
#1299699
Tvättade av åket efter ett par månader med ångest över smutsen. Naturligtvis var den ju rätt skitig igen efter att ha kört hem... Men färgen påå vattnet från hjulhusen och underredet gjorde ju att man kände att det gjorde nytta iaf :)
Nästa gång blir det ta lite mer tid på sig och kanske lägga på lite tershine eller dylikt.
#1299751
Magnus-B skrev: lör 16 feb 2019, 18:19 Tog förgivet att alla hade "gratis" lånebil som här i stan.
Kanske man får acceptera att köra några mil i en Renult om det inte kostar mer än lite soppa.
batmac skrev:Ingår hyrbil i bilbolagets serviceavtal. Man bockar i det när man bokar service och sen är det Hertz vars bilar man får ut. Så gratis är det ju inte, inbakat i avtalet om något. Det är förvisso smidigt att ta en Zoe på det vis att det blir helt gratis, men roligt är det inte.
Här är inget gratis, men visst, gratis är gott :-)
XC90 var absolut inte gratis att hyra, men roligt att köra lite mer än vad en provkörning hos ÅF bjuder på.
Det ger en annan upplevelse för bilen i fråga helt enkelt där jag kom fram till att 18" är svajigt på den när det går undan... 8-)
#1299758
Jag brukar få en bil av servicekillen och det är ingen Hertzbil men det är väl inbakat på något vis iallafall.
Cykel finns också att låna men hur kul e det.
#1299811
Ihållande plusgrader några dagar har gett oss ganska torra vägas på sina håll, så det fick bli en tvätt. Nu är den iallafall lite renare en kort stund.

Bild
av Libbe
#1299813
Har beställt Nya Bromsskivor runt om! + Bromsbelägg + Monteringssatser + Bromsbackar...Då det är dags att byta ut skiten!!!
PÅ Mekonomen hamnade jag på 5400:- på allt. Och Autoexperten hade typ samma Pris.. :-o :-o Hel galet! Vparts tog 3500:- för hela kittet.......
Och på Getech blev det ännu billigare :-D :-D 2700:- Känns ju som en sen "Mellandags Rea" :-D :-D Haha*
  • 1
  • 1069
  • 1070
  • 1071
  • 1072
  • 1073
  • 1845

Nya E-klass AllTerrain kanske? Ja jag gick fr&ar[…]

Weber 32dir på en b20

Har du en B20B ska det sitta dubbla SU, annars &au[…]

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]