Moderator: Moderatorer

#1439253
Jag, och nästan alla i byarna runtom har tvättat bilar idag.

Det blev en avspolning av förskoleexpressen (V70n - 03) inför däckbyte, grundade med prickbort som fick dra några minuter och sen på med lite bve grön ovanpå som fick dra ytterligare och sen avspolning 20min. Ren och fin.
#1439536
Hur ofta kommer det ut nya uppdateringar köpte en xc60 2016 uppdaterade denna någon gång under feb nu finns det tydligen 2 nya utgåvor eftersom när jag installerade hade den 53 på slutet nu finns det alltså 55

SM-G988B cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

#1439541
Catan90 skrev:Hur ofta kommer det ut nya uppdateringar köpte en xc60 2016 uppdaterade denna någon gång under feb nu finns det tydligen 2 nya utgåvor eftersom när jag installerade hade den 53 på slutet nu finns det alltså 55
53 publicerades 2020-04-23 och 55 publicerades 2021-02-18, så knappt ett år sedan sist. Någon 54 känner jag inte till.

Om du installerade 53 någon gång i februari så var det nog före den 18 februari.
#1439611
Hade glömt bort utrymmet under golvet i bagaget, så dammsög där en sväng. Gav mig också på att göra rent runt förarplatsen. Fasen vad drygt det är just kring växelspaken och mugghållarna :-(

Hade också tänkt tvätta utvändigt, men helg och fint väder gjorde att det vara alldeles för lång kö på favoritstället. Sen kanske det inte riktigt är värt att tvätta bilen INNAN man kör den Umeå -> Göteborg? :P Nog bör det väl finnas tvättmöjligheter där också ;-)

Bild
#1439612
@batmac, Ja just där vid växelspaken samlas det fint skräp på direkten, ska med rengöra där imorrn när resterande inredning går över :)

Vad är det för kabel till höger i bild?
#1439614
Total sanering av utsida och insida, blir mycket smuts under två år... rå linolja på rostfläckarna och ett nytt luftfilter...
Nu är hon"ready to rock" :-)
#1439616
batmac skrev:Hade glömt bort utrymmet under golvet i bagaget, så dammsög där en sväng. Gav mig också på att göra rent runt förarplatsen. Fasen vad drygt det är just kring växelspaken och mugghållarna :-(

Hade också tänkt tvätta utvändigt, men helg och fint väder gjorde att det vara alldeles för lång kö på favoritstället. Sen kanske det inte riktigt är värt att tvätta bilen INNAN man kör den Umeå -> Göteborg? Bild Nog bör det väl finnas tvättmöjligheter där också ;-)

Bild
Jag har oftast babyservetter i bilen så kan jag torka av allt jag når från förarplatsen.
#1439621
Micce1980 skrev:@batmac,

Vad är det för kabel till höger i bild?
Det är bara till dashcamen.

Jallemet skrev:Jag har oftast babyservetter i bilen så kan jag torka av allt jag når från förarplatsen.
Ja jag har det i bilen men det blir alldeles för sällan man torkar av.
#1439815
Beställde bromsar+belägg och motorolja från autodoc den 29/3 och idag fick jag paket 1 av 3 hemlevererad(valde inte hemleverans). allt skickades från Polen.

Autodoc har även 38% via deras app tills 23:59 om någon är sugen på att handla delar :party:
  • 1
  • 1472
  • 1473
  • 1474
  • 1475
  • 1476
  • 1845

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]