Moderator: Moderatorer

#1306000
Årsservice gjord. Visade sig att jag för ett år sedan, tamejfan på dagen, hämtade ut V90n. Fick beröm för specs och hur hon såg ut av båda mekanikerna. Var lite orolig att jag skulle få en obrydd typ då min förra PST hade slutat (var supernöjd med honom), men denne var helt klart i min smak. Stod en stund och pratade bilar efteråt, om hans E91 335 med 400 hästar. Kändes som att Harriet hade varit i trygga händer då. :-D
#1306005
Dom e fanimej svåra att hitta men det är skoj när man känner sig trygg med pt,n


/M
#1306054
grillchips skrev: tis 19 mar 2019, 16:26 Årsservice gjord. Visade sig att jag för ett år sedan, tamejfan på dagen, hämtade ut V90n. Fick beröm för specs och hur hon såg ut av båda mekanikerna. Var lite orolig att jag skulle få en obrydd typ då min förra PST hade slutat (var supernöjd med honom), men denne var helt klart i min smak. Stod en stund och pratade bilar efteråt, om hans E91 335 med 400 hästar. Kändes som att Harriet hade varit i trygga händer då. :-D
Det är riktigt bra, vissa har det där med kundvärden i sig, vissa sådär ;-) Min pst är en av två anledningar till att bilia får ta in mina bilar. Han vet vad han gör, dock går det inte att pruta på han ;-) Reservdelar undviker jag te.x in i det sista där, tar för många påminnelser innan de beställer.
#1306076
Besiktigade V50 idag, båda fjädrarna fram av och beläggen bak var helt slut.

Fick bra-att-veta på fjädrarna och ingen notering på beläggen. Herrens vägar äro...

Tänkte passa på att köpa HR som prutar 35mm på höjden.
#1306193
Uppdaterade Tem och VOC sw,n i går, verkar som om VOC är klart snabbare på att släppa bilen används spärren.
Dock så försvann trygghetsbelysningen i samma veva, är utgråade i displayen.
#1306214
grillchips skrev: tis 19 mar 2019, 16:26 Årsservice gjord. Visade sig att jag för ett år sedan, tamejfan på dagen, hämtade ut V90n. Fick beröm för specs och hur hon såg ut av båda mekanikerna. Var lite orolig att jag skulle få en obrydd typ då min förra PST hade slutat (var supernöjd med honom), men denne var helt klart i min smak. Stod en stund och pratade bilar efteråt, om hans E91 335 med 400 hästar. Kändes som att Harriet hade varit i trygga händer då. :-D

Var glad! För bra PST finns det ont av tyvärr. Att vara rädd om bilen är inget dom prioriterar :-(
#1306263
Tiimpan skrev:
grillchips skrev: tis 19 mar 2019, 16:26 Årsservice gjord. Visade sig att jag för ett år sedan, tamejfan på dagen, hämtade ut V90n. Fick beröm för specs och hur hon såg ut av båda mekanikerna. Var lite orolig att jag skulle få en obrydd typ då min förra PST hade slutat (var supernöjd med honom), men denne var helt klart i min smak. Stod en stund och pratade bilar efteråt, om hans E91 335 med 400 hästar. Kändes som att Harriet hade varit i trygga händer då. :-D

Var glad! För bra PST finns det ont av tyvärr. Att vara rädd om bilen är inget dom prioriterar :-(
Då tycker jag du ska hitta en ny PST, om du upplever det så.
Min PST är verkligen rädd om min bil. Han vet, och ser, att jag vårdar min bil . Han till och med undrar om jag verkligen använder bilen! Att han har splitter nya vantar på när han mekar med bilen för att inte smutsa ner den, uppskattar jag. :-D
Sådana mekaniker växer inte på träd. Jag vet att jag är lyckligt lottad! :-D
#1306275
"Råkade" beställa hem lite mer vinylfilm till bilen. Även sån där knifeless-tejp, det ska bli intressant att prova!
#1306310
Tejpen är jag oxå väldigt nyfiken på... :-)
  • 1
  • 1089
  • 1090
  • 1091
  • 1092
  • 1093
  • 1845

De sista åren skippade Volvo "äkta[…]

Uppföljning mjukvara 2024

Tänk den dag det kunde bli så att bilt[…]

Blev byte av samtliga filter och ny olja igå[…]

Ex30 leveranstid

Snygg! Fina bilder