Moderator: Moderatorer

Vart intresserad utav att snygga till halvljuset och positionsljuset, men om jag förstått det rätt så går det inte att bara byta halvljuset på en 740 88A till "xenon-look" utan då blir helljuset också det? :cry:
bytt startmotor inatt efter jobbet då min gav upp mer eller mindre helt då ja skulle åka på jobbet i eftermiddag.... men plockar man bort motorfläkten me kåpa o allt blir de rätt oki me plats
Användarvisningsbild
av Kompe
Har köpt en ny volvo :D En 960 från -94 :-DD Ska lägga upp en tråd i garaget sen 8) :twisted:
Användarvisningsbild
av SvenB
Skrivit in betalningen på årsskatten, 65 kronor, för betalning. Hur skall detta gå?
Skönheten ren och fin!

Bild

Det som ska göras inom de närmaste dagarna är:

-Byta till xenon-look halogenlampor fram, led-lampor i positionsljuset (allt är inköpt).

-Måste införskaffa en ny stötfångare fram, som man kan se lite på bilden är den sprucken på vänstra sidan (var så när jag köpte henne).

Eventuellt att jag måste byta tempgivare då bilen går ojämnt/hackigt när den är kall.
Slängt in vinterdäcken i skuffen, imorrn kl 11 får Däckia lite att pyssla med.
Fick även rusa iväg till lokala zoobutiken och köpa Urine Off då vår ena katt som jag tidigare idag hämtat hos veterinären kissat på passagerarsätet, härlig odör som slog mig i ansiktet när jag öppnade bakluckan för att slänga in vinterdäcken.....
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 1912

Kolla Tradera och eBay.

Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]