Moderator: Moderatorer

Bild

Passerade 20 000 idag
ZizzoZ skrev:Köpte min bil för en vecka sedan, monterat Stänkskydd, satt in krokar i bagage(guld värt hade på gamla v70n), satt på nya regskyltar och bokat tid för toning av de 5 bakre rutorna nästa vecka! Lite vad jag har för mig med bilen :-)
Vart hittar man stänkisar till v70II?
Passar de från v70N med lite modfikation? tycker mig ha läst det.
baxadfrukt skrev:
ZizzoZ skrev:Köpte min bil för en vecka sedan, monterat Stänkskydd, satt in krokar i bagage(guld värt hade på gamla v70n), satt på nya regskyltar och bokat tid för toning av de 5 bakre rutorna nästa vecka! Lite vad jag har för mig med bilen :-)
Jag beställde mina härifrån: http://shop.bildeve.se/stankskydd-fram- ... c-146.aspx
Idag blev det full tank. Innan dess höll jag på att bli prejad mellan ett 24-meters lastbilsekipage och ett vägräcke på en motorväg strax utanför hufvudstaden. Fick bromsa så hårt att varningsblinken aktiverades. Bilarna bakom mig var även de ytterst nära att gå samma öde till mötes...
Fjohan82!
Du behöver skaffa dashcam! Dels för din egen skull, dels så att vi kan få se sånna här händelser! ;)
fjohan82: Bra att du bytte liten på nummerskyltshållaren. Det är det första jag gör när jag byter bil. Som joel80 skriver borde du skaffa en dashcam, för allas trevnad :wink:

Förövrigt har jag vaxat fälgarna idag, blev mycket bra
joel80 skrev:
baxadfrukt skrev:
Jag beställde mina härifrån: http://shop.bildeve.se/stankskydd-fram- ... c-146.aspx
Men titta, perfekt! Tackar :-)-)
Jahaja skrev:Kolla dock texten!
Obs!
Stänkskydd bak passar ej V70 R-design.
Se där. Vad är det som skiljer R-design kontra vanliga modellen som gör att dessa ej passar bak?
Men det är väl där jag har läst att vissa har modifierat dessa för att det ska passa.
Idag får pärlan ny vindruta så man ser bra ut :mrgreen: när man bränner iväg.
  • 1
  • 373
  • 374
  • 375
  • 376
  • 377
  • 1912
Tysta sommardäck V90

Hade Pirelli P-Zero innan jag i våra kö[…]

Har du kollat om fläkten går tungt? Om […]

Hej, har tömt ut och torkat upp ca 4 liter va[…]

Är den xenonkonverterad med kina-dynga? Dett[…]