Moderator: Moderatorer

F-n vad skoj för er som fått sommarfeeling och bytt till sommardäck :)

Har själv bytt ut dassiga p-ljus och positionsljusen, upptäckte att de verkade vara inne på sista svängen nu när jag bytte strålkastare och såg hur svagt de lyste. Samt fyllt på en skvätt olja och snabbtvättat den, bara för att åka på att ta bort en måsskit innan hemfärden från jobb. :roll:
Två saker... dels passerat dom här siffrorna på odometern:
Bild
:)

Och dagen till ära eventuellt lurat mig själv genom att få på sommardäcken tidigare än något annat år.. Men åh så fint det blev och så skönt den går:
Bild
Den fick sig en handtvätt också... hittat en bra firma i samma hus vi har kontor i i Sollentuna! :D Så perfekt!
Kom på att det ska köras 120-130 mil över påsken, så det blev en kvällstur till en firma för däckbyte. Såå mkt snyggare och skönare med (nya) sommardäck. 8)
Bara du inte ska köra för långt norrut.. för uppåt landet kom det massor med snö i veckan. :D
Pratade med en kollega idag som åkt upp till stugan utanför Sundsvall och han stod och skottade snö...
Sen var det -2 i Gävle imorse och -2,5 nu... hm.. ska jag iväg tidigt närmsta dagarna och det varit lite fuktigt under natten får jag ta den andra bilen som har vinterdäcken kvar i alllafall till helgen. :)
Kan hända att jag tar sommardäcken upp till skidbacken imorgon :roll:
Det är dock bara snö i själva backen, vid sidan av backen har det inte varit snö på bra länge. Men det känns ...fel.
  • 1
  • 332
  • 333
  • 334
  • 335
  • 336
  • 1912

...det hördes ganska kraftigt blåsljud […]

C40 körkomfort.

Troligt. Kort hjulbas, stora och breda hjul med l[…]

Är det sedan eller kombi du har? Jag och ett […]

Lambdalampan lyser