Moderator: Moderatorer

xerent: Tveksamt, en äldre herre som dammade av delar i garaget. Han visste knappt att speglarna hade markbelysning, än mindre vad det faktiskt var. :D
Användarvisningsbild
av joel80
Har efter en stortvätt insett att jag inte har något hemma som biter på flygrost.. :evil:
börne skrev:
grillchips skrev:Börne: bilderna ska dock skalas ner automatiskt men det har bråkat lite på senare tid. Jag har aldrig brytt mig om att lägga in "rätt" storlek. :)
Ok... jag har själv skalat ner då jag lagt in för det visste jag inte :oops:

Mest att det blir lite väl stort & störigt att scrolla runt för att se :wink:
Nej för Fan, hellre jättestora bilder än bilder som dessa: Bild Ser ju inte vad det är ens! Sorry steffe ;)
svergie2 skrev:
börne skrev:
grillchips skrev:Börne: bilderna ska dock skalas ner automatiskt men det har bråkat lite på senare tid. Jag har aldrig brytt mig om att lägga in "rätt" storlek. :)
Ok... jag har själv skalat ner då jag lagt in för det visste jag inte :oops:

Mest att det blir lite väl stort & störigt att scrolla runt för att se :wink:
Nej för Fan, hellre jättestora bilder än bilder som dessa:
Ser ju inte vad det är ens! Sorry steffe ;)
Visserligen är dom ju klickbara, men jag uppdaterade nu ;p Klart lättare att se >_>
Användarvisningsbild
av joel80
börne skrev:
joel80 skrev:Har efter en stortvätt insett att jag inte har något hemma som biter på flygrost.. :evil:
Du kan få låna denna :mrgreen:
Spoiler »

Har du en lackspruta också? :D
Senast redigerad av 1 joel80, redigerad totalt 0 gånger.
Monterat sommardäck, tvättat bilen samt modifierat ("förminskat") registreringsskylten fram.
Användarvisningsbild
av joel80
Haha.. Va faan... Nån borde programmera bort det där så forumet är Joel-säkert!

Fixade spoiler och quote-taggarna rätt nu... (I Tapatalk i mobilen ser man inte felet.. Så jag upptäcker det inte alltid själv...)
Fått tillbaka Ecu boxen från Getsome och testat så bilen funkar, och det gjorde den. Så nu ska jag ut och avnjuta min dieselmotor utan krångel med partikelfilter och allt därkring.
  • 1
  • 308
  • 309
  • 310
  • 311
  • 312
  • 1912

Behövde byta bakre länkarmsbussning h&ou[…]

@fjohan82 , Kommer du köra 30 000 mil med […]

Visa din semesterbil(d)

Är ute på tur med vagnen, just nu i Nor[…]

Det där är ju absolut godkänt p&ari[…]