Moderator: Moderatorer

MartinB82 skrev:
NHansson skrev:
MartinB82 skrev:
Varit ute på en timmes trevlig provkörning, å konstarandet av den turen blev, VILL HA!!!
Bild
Hur är komforten i en sådan? Känns det som en volvo eller är det bortbyggt?
Slutligen: är den värd pengarna den kostar? :)
Känns väldigt tight å go.
Klart att den är lite stötig, men blev grymt imponerad av den.
Har sagt, att skulle jag ha så mycket pengar å spendera på en bil, så skulle jag inte köpa en volvo.
Men får nog tänka om. Väldigt bra kompromiss på familjebil, å bus bil.
Blir nog att börja köpa triss lotter framöver. :D
Ja håller med, hade ja haft dom pengarna så hade ja handlat en på störten, riktigt trevlig bil, gjorde lev.service på en bil vi sålde till åf i holland, körde den nån timme för produktkännedomens skull :D Gillade mjukvaran i lådan oxå.
Har nu tvättat bilen efter 350mil julsemester, riktigt skönt att få av takboxen/ledrampen under takboxen.(satan va skitig den blev, såg inte nånstans den va bright silver) Nu har även mina 3x 185w led extraljus kommit, ska se på lösning för fästen osv, har ni något att rekommendera? Orginalfästen är monterade.
Hämtade denna! Vad jag ska ha den till vet jag inte riktigt men gratis är ju gott.
Bilagor
uploadfromtaptalk1420635596209.jpg
uploadfromtaptalk1420635596209.jpg (1.66 MiB) Visad 4317 gånger
Walkmann skrev:Silvervision, dioder i backljuset samt 5w i dimljusen 8)
Frågan som känns rätt naturlig, hur fick du liten nummerplåt, har du en liten där framme med? :)
Micce1980 skrev:
Frågan som känns rätt naturlig, hur fick du liten nummerplåt, har du en liten där framme med? :)

Ansökte på ts, efter några resor fram o tillbaka fick jag det godkänt.. :D
Yes sitter såklart fram med :lol:
Walkmann skrev:
Micce1980 skrev:

Ansökte på ts, efter några resor fram o tillbaka fick jag det godkänt.. :D
Bild
Walkmann skrev:Ansökte på ts, efter några resor fram o tillbaka fick jag det godkänt.. :D

Fram gör det sig absolut bäst tycker jag, framför att på en vit faceliftad. :-)-)
Snygg i övrigt med, har du någon "garagetråd"?
Micce1980 skrev:
Walkmann skrev:Ansökte på ts, efter några resor fram o tillbaka fick jag det godkänt.. :D

Fram gör det sig absolut bäst tycker jag, framför att på en vit faceliftad. :-)-)
Snygg i övrigt med, har du någon "garagetråd"?
Tack..Nix ingen tråd ännu, men kommer nog en snart. Är lite saker på g in så kanske dags att lägga upp en.. :)
Walkmann: Välkommen hit! ;)

Jag spolade av blåa faran snabbt då jag upptäckte att jag hade en pollett kvar i bilen. Körde sedan hem och vips var bilen lika skitig igen, kul så länge det varade!
  • 1
  • 263
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 1912
Utgånget VOC

Hade glömt låsa bilen och appen varnade[…]

Det visade sig att denna enhet och många and[…]

Samma på min XC60 2016, kom i år. Sk&a[…]

Ventilationsgaller V90-18