- ons 07 jan 2015, 12:58
Har nu tvättat bilen efter 350mil julsemester, riktigt skönt att få av takboxen/ledrampen under takboxen.(satan va skitig den blev, såg inte nånstans den va bright silver) Nu har även mina 3x 185w led extraljus kommit, ska se på lösning för fästen osv, har ni något att rekommendera? Orginalfästen är monterade.
MartinB82 skrev:Ja håller med, hade ja haft dom pengarna så hade ja handlat en på störten, riktigt trevlig bil, gjorde lev.service på en bil vi sålde till åf i holland, körde den nån timme för produktkännedomens skull :D Gillade mjukvaran i lådan oxå.NHansson skrev:Känns väldigt tight å go.MartinB82 skrev:Hur är komforten i en sådan? Känns det som en volvo eller är det bortbyggt?
Varit ute på en timmes trevlig provkörning, å konstarandet av den turen blev, VILL HA!!!
Slutligen: är den värd pengarna den kostar? :)
Klart att den är lite stötig, men blev grymt imponerad av den.
Har sagt, att skulle jag ha så mycket pengar å spendera på en bil, så skulle jag inte köpa en volvo.
Men får nog tänka om. Väldigt bra kompromiss på familjebil, å bus bil.
Blir nog att börja köpa triss lotter framöver. :D
Har nu tvättat bilen efter 350mil julsemester, riktigt skönt att få av takboxen/ledrampen under takboxen.(satan va skitig den blev, såg inte nånstans den va bright silver) Nu har även mina 3x 185w led extraljus kommit, ska se på lösning för fästen osv, har ni något att rekommendera? Orginalfästen är monterade.
XC70II -14 D4 AWD Summum