Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
Grillchips, är det den ratten som skulle ha några mindre skador? I sådana fall ser inte jag några på bilden. Du kommer få en bra upplevelse när du monterat den. :)
Stämmer bra det Sven. Det finns ett litet märke i nederkant som syns men inget man direkt tänker på. För priset så är jag ytterst nöjd. Tog en joyride efter bytet och visst känns den mycket bättre än original! Något jag inte gillade var att jag brukar "släpa" handen uppe på ratten när bilen rätas upp efter en sväng och nu var det mer strävt och tog emot.
Vanesak förstås och skulle det inte vara det så kan jag leva med det.

Monterade även en brandsläckare i bagaget, fy tusan va trångt det är bakom "panelerna"! Bilder kommer senare ikväll.
R-RATT ÅT FOLKET!! :wink:

Förövrigt monterat Kjell & CO LED 37mm Art nr: 63983 i nummerskyltsbelysningen. Det blev hur bra som helst efter lite inställningar.

Fick vinkla lampan inåt i ungefär den graden som visas på bilden nedan, nu lyser det med enligt mig rätt styrka på nummerskylten och inte eftermonterat jättevitt.
Bilagor
led.jpg
led.jpg (13.8 KiB) Visad 5655 gånger
Monterat sportratten:
Bild

Och monterat brandsläckare+hållare i bagaget:
Bild

Imorgon:
Bild

Edit:
Fel bild på släckaren först, nu är det rätt. :lol:
Senast redigerad av 1 grillchips, redigerad totalt 0 gånger.
grillchips:

Detta är vad jag kallar brandsläckare i bagaget!!!! :lol:

firevolvo.jpg
firevolvo.jpg (81.71 KiB) Visad 5661 gånger
grillchips skrev:Nöjd med resultatet Martin?
Absolut, har faktiskt saknat det väldigt mycket, är ju helt ok ljus på den original.
Men har ju i princip alltid kört med extraljus på vintrarna förr, så det var riktigt gött att få på det.
och jag gör monteringen så att dom är lätta att ta av när vintern är över.

Föresten Tjusigt med ratten.
Idag har jag skrattat av förtvivlan på volvos nya hjulbultar, galvade med plastkoppar man får använda ett undermåligt verktyg för att demontera dom med. Plastkopparna hittils har varit i chrom eller mörk grå färg, utan någon som helst färgmatchning mot fälg. Var glada att ni inte har dom på era bilar. Min egna åsikt dock. Bävar redan nu hur det ska bli till hjulskiftes-säsongen.

https://www.dropbox.com/s/a31chr03juqxf ... 3.jpg?dl=0
  • 1
  • 242
  • 243
  • 244
  • 245
  • 246
  • 1912

Som sagt den rymmer 543 liter och är d&aum[…]

Jag fick hem lite nya grejer som jag blev sugen p&[…]

Motorhuv öppen?

För mig är det jag sist stängde &ou[…]