Moderator: Moderatorer

Tankat den, kanske sista gången om 3:e världskriget drar igång. Hade halv tank så lämnade den på tomgång under tiden då jag bara va ute på en kort tur. Det retade upp tanten på pumpen bredvid, 3ggr sa hon att det är olagligt utan att jag svarade mer än att jag hört vad hon sagt. Sedan körde hon utåt mot vägen och placerade sig i mitten av korsningen utan blinkers. När jag va färdig stod hon kvar så jag som skulle höger placerade mig till höger, hon viftade så drog ner rutan varpå hon sa att jag trängt mig. Sa bara att det är olagligt att svänga i en korsning utan blinkers och gav henne tummen upp, vardagsunderhållning på låg nivå i alla fall men men :oops:
Fått lite uppdatering om bilen. Man räknar med att börja lagandet på fredag, vara klara på torsdag lagom till verkstaden ska byta olja i växellådan och ERAD. Sen en lite längre resa på helgen efter, så får vi se hur allt gått och mår 8-)
Micce1980 skrev: Idag, 19:18 Tankat den, kanske sista gången om 3:e världskriget drar igång. Hade halv tank så lämnade den på tomgång under tiden då jag bara va ute på en kort tur. Det retade upp tanten på pumpen bredvid, 3ggr sa hon att det är olagligt utan att jag svarade mer än att jag hört vad hon sagt. Sedan körde hon utåt mot vägen och placerade sig i mitten av korsningen utan blinkers. När jag va färdig stod hon kvar så jag som skulle höger placerade mig till höger, hon viftade så drog ner rutan varpå hon sa att jag trängt mig. Sa bara att det är olagligt att svänga i en korsning utan blinkers och gav henne tummen upp, vardagsunderhållning på låg nivå i alla fall men men :oops:
😂😅👍
Micce1980 skrev:Tankat den, kanske sista gången om 3:e världskriget drar igång. Hade halv tank så lämnade den på tomgång under tiden då jag bara va ute på en kort tur. Det retade upp tanten på pumpen bredvid, 3ggr sa hon att det är olagligt utan att jag svarade mer än att jag hört vad hon sagt. Sedan körde hon utåt mot vägen och placerade sig i mitten av korsningen utan blinkers. När jag va färdig stod hon kvar så jag som skulle höger placerade mig till höger, hon viftade så drog ner rutan varpå hon sa att jag trängt mig. Sa bara att det är olagligt att svänga i en korsning utan blinkers och gav henne tummen upp, vardagsunderhållning på låg nivå i alla fall men men :oops:
Hon ville kanske starta det tredje världskriget! Skönt att du inte tog upp handsken. 🤩. :-D
  • 1
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84

Tankat den, kanske sista gången om 3:e v&au[…]

XC60 MY27

T6 har aldrig haft mer än 350 hk.

Volvo car UX

Fick min bil uppdaterad med nya UX i samband med v[…]

@fjohan82 , Värt att kolla till nästa g[…]