VOC låter hälsa att det är dags att fylla på spolarvätska och jag misstänker att jag har ett läckage då jag toppfyllde sist och har inte använt något sedan dess.
Nu regnar det så felsökningen får vänta.
Moderator: Moderatorer
Daniel78 skrev:Varifrån tar du ström till USB laddaren annars? Finns det nån passlig existerande ledning att koppla in sig på redan i centerkonsolen? Det skulle vara behändigt med några uttag i baksätet åt barnen.DennisCA skrev: ↑sön 01 jun 2025, 11:13 Plockade bort centerkonsolen på 850n, tror det blir att leta en ny. Sprucken på flera ställen och tidigare ägare har limmat en massa klet runt växelspakens damask för att hålla fast den, ser inte ut som det går att få bort.Glöm ej att byta ljuskällan till askkoppen bak samtidigt. Man kommer inte åt den utan att plocka bort hela mittkonsolen. Lampan finns kvar hos Volvo men kostar 290sek/st. Eller gör som jag och borr ut den befintliga sockeln och sätt i en LED i den. Den här lampan lyser upp även facket i mittkonsolen. Jag själv håller också på med samma jobbet men satte in även en brytare till belysningen och tänkte att montera en voltmätare och en USB laddare.
Varifrån tar du ström till USB laddaren annars? Finns det nån passlig existerande ledning att koppla in sig på redan i centerkonsolen? Det skulle vara behändigt med några uttag i baksätet åt barnen. Vad för syfte har voltmätaren? Hålla koll på batteriet?
Om någon har mer bra info till mig som newbi[…]