Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kvarten71
#1569794
Hej , har ett konstigt problem hoppas någon kan ha några funderingar .
När jag använder parkeringsappen Easypark i bilen så står det bara kontrollera nätverket ingen anslutning ?Jag är uppkopplad har testat andra appar samt även youtube å allt funkar så det e bara denna app ? det har även fungerat tidigare men inte sen ett par veckor tillbaks .
Har kontaktat Volvo å dom skyller på Easypark å tvärtom .
Har en XC40 -23 har även reebotat systemet hållt in knappen etc 30 sek men det blir inte bättre tyvärr .
Kan ju såklart använda mig av appen i tfn men ganska mycket smidigare att köra i bilen som stänger av sig själv när man åker etc etc .
av Berget43
#1570510
Hej, de flesta appar fungerar ganska dåligt på Android Automotive på just Volvos C40/XC40 för att infotainmentsystemet bygger på gammal hårdvara. I t ex Renault så funkar det betydligt bättre även om inte en Renault som bil kan mäta sig med en Volvo. I detta fall har jag alltid kört via mobilen så att jag kan förlänga parkeringen osv om jag blir sen.
av ppcrulez
#1570825
Lite konstigt, jag har faktiskt aldrig haft det problemet med EasyPark, det har fungerat varje gång jag använder den.

Sen skulle jag vilja ha en Parkster app (de har ingen serviceavgift på parkeringen)

Jag tror nog inte man skall stirra sig blind fr&au[…]

EGR kylare 2,0 D

Programmerar bort skiten. Blir billigare och du sl[…]

Jag förstår, en del saker går ju […]

Röret är rätt lätt att ta loss[…]