Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1520472
Min arbetskamrat hämtade ut sin bil i går och på den så satt det pixel LED, han valde utrustningsnivå plus men bokade bilen november 2021 så det kanske är därför han fick med dom, jag bokade i juli månad 2022 och då sa man att dom inte skulle ingå, bara att vänta och se om dom ingår i mitt ultimate paket när jag hämtar ut bilen om någon vecka
#1520485
Det jag har hört så tog man bort pixel i mars/april pga halvledarbrist men att bilar som var beställda innan ett visst datum fick behålla pixel alla andra tog man bort på.
Men du borde se i din beställning om du har pixel eller inte
#1521701
Ingick det även till Core-paketet, eller var man tvungen gå upp till Plus? Någon med en tidig 2023 med Core-paketet som kan ge klarhet i detta?
#1530648
Jag fick min Ultimate utan Pixel led i december. Det är trist att man blev utan men fick ju reduserat priset därefter. Men jag undrar om det går och eftermontera pixel led, och vad som i så fall ska till. Är ju helt säkert inte bara lyktorna som man behöver (7200 kr/st). Någon som vet?

I nästa nr. av Vi Bilägare, 1 maj -24 nr[…]

Efter en del fundering fick det bli Goodyear Effic[…]

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]