Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Moody
#1497557
Ja utöver glastaket så är mittendelen av taket fortfarande svart, men på nuvarande 2022 även A-stolpe, ovanför dörrarna och hela vägen bak inkl takspoiler svarta. Detta verkar på 2023:orna istället vara lackat i bilens färg.
av HeavyMetal
#1497627
Moody skrev: fre 29 apr 2022, 11:38 Ja utöver glastaket så är mittendelen av taket fortfarande svart, men på nuvarande 2022 även A-stolpe, ovanför dörrarna och hela vägen bak inkl takspoiler svarta. Detta verkar på 2023:orna istället vara lackat i bilens färg.
Mycket tråkig utveckling av Volvo. Svarta taket var ju 40 seriens signum IMO! :-(
av Sevir
#1540245
Förlåt för bump men vill ventilera lite.

Insett att min c40 med ultimate inte kommer ha pixel trots jag var helt säker på att det ingick i den nivån.
Tyvärr är det svårt att gå tillbaka för motbevisa om det gjorde det men är 99% säker. Nu skyller Volvo på att det är komponentbrist men svårt att köpa det när dom aktivt marknadsför (och gjorde det för 5 månader sen också) och säljer tillvalet och min bil tillverkades för 1 månad sen.

Men jag har lärt mig till nästa gång att metodiskt läsa orderbekräftelsen och inte inse det veckan innan jag ska hämta ut bilen, bara jävligt besviken på Volvo, och delvis på mig själv för inte sett missen i tid.
XC - Rear axle sensor

Tänker om det kan vara höjdvinkelgivar[…]

Nytt avgasrör B234F

Väntar på delar till avgassystemet. Plo[…]

Kolla på skruvat, det verkar ha en del. M&a[…]

Volvo EX40 billigast att serva

Är ju faktiskt den enda av tillverkarna som &[…]