Sida 1 av 1
Care by Volvo leveransstatus
Postat: tis 07 dec 2021, 20:44
av flea
Är det någon som vet hur länge det dröjer innan man kan spåra sin order i Volvo Cars appen eller på leveransstatussidan (
https://www.volvocars.com/se/leveransinformation).
Min order lades 20 nov, fick mail den 24 nov att jag kan spåra ordern men hittar inte min order i appen eller på webben.
Re: Care by Volvo leveransstatus
Postat: ons 08 dec 2021, 18:40
av Wsemme
Beställde xc60 t8 via CBV 2/11 kom fram i appen ca tre veckor senare. Tyvärr leverans i april så blev ingen kul överraskning..,
Re: Care by Volvo leveransstatus
Postat: lör 11 dec 2021, 13:22
av flea
Såg att XC40 plugin MY23 nu är över 1000kr dyrare per månad så glad att jag har en MY22 order ändå

Re: Care by Volvo leveransstatus
Postat: lör 11 dec 2021, 19:49
av HeavyMetal
flea skrev: ↑lör 11 dec 2021, 13:22
Såg att XC40 plugin MY23 nu är över 1000kr dyrare per månad så glad att jag har en MY22 order ändå
Är det samma utrustning på nya som gamla förutom faceliften och pixelled?
Re: Care by Volvo leveransstatus
Postat: lör 11 dec 2021, 22:07
av flea
My23 PHEV har nu Driver Awareness (BLIS mm) och vinterdäck är 400kr extra per månad. LED fortfarande. I MY22 ingår vinterdäck men inte driver awareness. Annars ser utrustningsnivån samma ut tycker jag.
Specar jag samma utrustning nu (vinterdäck + dark istället för R-Design) så blir det över 1000kr mer per månad.
Re: Care by Volvo leveransstatus
Postat: lör 11 dec 2021, 22:16
av flea
Tonade bakrutor verkar inte ingå längre i CbV abonnemang