Sida 1 av 1

Care by Volvo leveransstatus

Postat: tis 07 dec 2021, 20:44
av flea
Är det någon som vet hur länge det dröjer innan man kan spåra sin order i Volvo Cars appen eller på leveransstatussidan (https://www.volvocars.com/se/leveransinformation).

Min order lades 20 nov, fick mail den 24 nov att jag kan spåra ordern men hittar inte min order i appen eller på webben.

Re: Care by Volvo leveransstatus

Postat: ons 08 dec 2021, 18:40
av Wsemme
Beställde xc60 t8 via CBV 2/11 kom fram i appen ca tre veckor senare. Tyvärr leverans i april så blev ingen kul överraskning..,

Re: Care by Volvo leveransstatus

Postat: lör 11 dec 2021, 13:22
av flea
Såg att XC40 plugin MY23 nu är över 1000kr dyrare per månad så glad att jag har en MY22 order ändå 😀

Re: Care by Volvo leveransstatus

Postat: lör 11 dec 2021, 19:49
av HeavyMetal
flea skrev: lör 11 dec 2021, 13:22 Såg att XC40 plugin MY23 nu är över 1000kr dyrare per månad så glad att jag har en MY22 order ändå 😀
Är det samma utrustning på nya som gamla förutom faceliften och pixelled?

Re: Care by Volvo leveransstatus

Postat: lör 11 dec 2021, 22:07
av flea
My23 PHEV har nu Driver Awareness (BLIS mm) och vinterdäck är 400kr extra per månad. LED fortfarande. I MY22 ingår vinterdäck men inte driver awareness. Annars ser utrustningsnivån samma ut tycker jag.

Specar jag samma utrustning nu (vinterdäck + dark istället för R-Design) så blir det över 1000kr mer per månad.

Re: Care by Volvo leveransstatus

Postat: lör 11 dec 2021, 22:16
av flea
Tonade bakrutor verkar inte ingå längre i CbV abonnemang