Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av AddeXC70
#1375165
Hej!
Äntligen är beställningen gjord! Nu väntar bara en låååång väntan tills leverans av bilen......

Är det någon här som vet när man kan provköra XC40 P8 Recharge?
av AddeXC70
#1375175
Ingen leveranstid ännu. Men produktionen beräknas starta v.42 tror jag. Beror säkert hur produktionen i Gent fabriken kommer igång nu ”efter” Corona.

Specen är R-design med drag och HK stereon. Inte så mycket att välja på än så länge.
av AddeXC70
#1375267
Mmmm, det kanske jag får lägga till. Måste i så fall ändra färgen från Crystal White till Glacier Silver för att inte gå över vårt företag satta prisnivå.
av HeavyMetal
#1375393
AddeXC70 skrev: lör 18 apr 2020, 11:45 Mmmm, det kanske jag får lägga till. Måste i så fall ändra färgen från Crystal White till Glacier Silver för att inte gå över vårt företag satta prisnivå.
Nej för tusan byt inte ut Crystal White, förhandla om tonade rutor kostnadsfritt eller stå för kostnaden själv istället för att byta bort den fina vita färgen. :-)
Lastpaketet för 900:- är också lätt värt då du får delbart lastgolv.
av Persvante
#1375645
Nej för tusan byt inte ut Crystal White, förhandla om tonade rutor kostnadsfritt eller stå för kostnaden själv istället för att byta bort den fina vita färgen. :-)
Lastpaketet för 900:- är också lätt värt då du får delbart lastgolv.

Solarplexius för en egen slant?
S80 T6 AWD -08

Så att det inte uppstår missförst[…]

Fick idag et priserbjudande på hela arbe[…]

Pluskabel glapp

Det där är en säkring. Kolla med en[…]

Bränslemätare Volvo 740

Hej, jag har en Volvo 740-90 och bränslem&aum[…]