Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Mathag3865
#1360511
Hej har beställt xc40 med leverans i mars-april. Beställde en T3 bas när dom hade kampanj innan årsskiftet. När man nu tittar i bygg din Volvo är momentum lägsta utrustningsnivån man kan välja på T3 och momentum core som kan anta är samma som bas kan man välja till T2. Vad tror ni? Kommer min bil vara i momentum utförande eller i bas utförande?
av Lockis
#1360541
Mathag3865 skrev:Hej har beställt xc40 med leverans i mars-april. Beställde en T3 bas när dom hade kampanj innan årsskiftet. När man nu tittar i bygg din Volvo är momentum lägsta utrustningsnivån man kan välja på T3 och momentum core som kan anta är samma som bas kan man välja till T2. Vad tror ni? Kommer min bil vara i momentum utförande eller i bas utförande?
Svårt att säga, det som finns i bygg din volvo för XC40 kan man anta är My21.
När planeras din bil att byggas? Din säljare bör kunna svara på om du får en My20 eller My21 och exakt vad som sker med utrustningen om det blir en My21, lättast är att vända sig dit.
Användarvisningsbild
av cgullin
#1360559
Mathag3865 skrev:Hej har beställt xc40 med leverans i mars-april. Beställde en T3 bas när dom hade kampanj innan årsskiftet. När man nu tittar i bygg din Volvo är momentum lägsta utrustningsnivån man kan välja på T3 och momentum core som kan anta är samma som bas kan man välja till T2. Vad tror ni? Kommer min bil vara i momentum utförande eller i bas utförande?
Det erbkidamdet du nämner (som jag också tog) var för en T3 Momentum. Momentum Core fanns inte vid tillfället. Du kan också logga in på https://minvolvo.volvocars.se/ och under Bilfakta så står utrustningsnivån, paket samt extrautrustning du har valt till :)

@bem , Vad blir det sen då?

Utsvängda byxor

Slipa med tandkräm. Polera med wax sedan. Det[…]

Det funkar väl utan gummi också. Jag […]