Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1260597
Något skumt är det med android appen.
Om jag trycker "Hem" -> "Dörrar och lås" och lämnar telefonen (typ över natten) så hamnar jag på "Bildelning" nästa gång jag startar den och kan se bokningar etc.
Finns dock inget sätt att komma tillbaka dit igen om man backar tillbaka genom sidorna eller startar om appen.
Jaja. får väl se om det funkar bättre i nästa uppdatering.
#1262838
Jag fick inte heller bildelning att fungera med Android appen (Samsung). Provade sen med min IPhone och då fungerar det perfekt. Kontaktade Volvo och de bekräftade att Android appen inte stödjer bildelning utan det stöds endast av IOS. De kunde inte heller svara på när Android appen kommer att få den funktionen. Irriterande....
#1262839
En fråga.. Måste man ha den röda nyckeln i bilen för att kunna låna ut den?
Det tycker jag är ganska dåligt i så fall. Det betyder att man inte kan spontandela bilen med någon, utan man måste alltså veta innan man ställer bilen att nästa gång så ska jag låna ut det. Halvt väredelöst.
#1262852
Så för att låna ut bilen till en polare så använder ni en app?

Är det inte lättare att bara ge han nyckeln?

Nu lånar jag bara ut bilen till en enda person i världen numers och det är min far och han har reservnyckeln.

Eftermontera bluetooth v70 2012

Tjena. Man kan använda begagnade prylar helt […]

Det är inte så att det räcker med[…]

Vilken motor är det frågan om, bensin e[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Står på oken, men då får d[…]