Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1260349
Flinta skrev: ons 18 jul 2018, 09:16 Så du menar att i iPhones VOC-app kommer det fram möjligheten/någon mer meny?
Typiskt att Andriod är efter, när jag byggde min xc40 i februari så fungerade inte Smartphone Integrationen med Android Auto (i sverige) utan bara med Apple CarPlay... Hur läget är idag vet jag inte.
Har kört Android Auto ett tag i min V90 och det funkar fint. Men men är tvungen att ladda ner appen på lite speciellt sätt. Finns massa trådar om det.
#1260576
Flinta skrev:Så du menar att i iPhones VOC-app kommer det fram möjligheten/någon mer meny?
Typiskt att Andriod är efter, när jag byggde min xc40 i februari så fungerade inte Smartphone Integrationen med Android Auto (i sverige) utan bara med Apple CarPlay... Hur läget är idag vet jag inte.
Är väl snarare tråkigt att Volvo är efter med att implementera funktionen i Android-appen. Inte så mycket Google kan göra åt. Android Auto däremot är Googles produkt och måste som tidigare nämnt plockas ner manuellt innan det lanseras fullt här.
Volvo v60 2022 plåtskada

Hej, Jag har haft bilen på försäkr[…]

Ok, tack så mycket, det ska vi se om vi hitt[…]

Jag köpte samma som till kupen med kantsö[…]