Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av iigloo
#1243547
Jag kör manuell sedan 27 år och då jag inte lider av ett handikapp ser jag ingen vits med att ha automat.
Den dagen jag inte ”orkar” växla ställer jag bilen. För hur kommer jag klara av att styra, sätta på mig bältet, sätta på vindrutetorkarna, spola rutan, slå på helljus, ändra kanal/volym, ta emot samtal, öppna dörren...ja...kan bli fiasko :roll:
Användarvisningsbild
av svergie2
#1243559
iigloo skrev:Jag kör manuell sedan 27 år och då jag inte lider av ett handikapp ser jag ingen vits med att ha automat.
Den dagen jag inte ”orkar” växla ställer jag bilen. För hur kommer jag klara av att styra, sätta på mig bältet, sätta på vindrutetorkarna, spola rutan, slå på helljus, ändra kanal/volym, ta emot samtal, öppna dörren...ja...kan bli fiasko :roll:
Tesla model X öppnar och stänger dörrarna, sköter helljuset, vindrutetorkarna, kör till viss del själv osv så vi är allt på väg dit! BildBild

Skickat från min Galaxy S8+ via Tapatalk
av dfa
#1243626
iigloo skrev:Jag kör manuell sedan 27 år och då jag inte lider av ett handikapp ser jag ingen vits med att ha automat.
Den dagen jag inte ”orkar” växla ställer jag bilen. För hur kommer jag klara av att styra, sätta på mig bältet, sätta på vindrutetorkarna, spola rutan, slå på helljus, ändra kanal/volym, ta emot samtal, öppna dörren...ja...kan bli fiasko :roll:
Du står inte mycket i köer antar jag.
Användarvisningsbild
av iigloo
#1243654
dfa skrev:
iigloo skrev:Jag kör manuell sedan 27 år och då jag inte lider av ett handikapp ser jag ingen vits med att ha automat.
Den dagen jag inte ”orkar” växla ställer jag bilen. För hur kommer jag klara av att styra, sätta på mig bältet, sätta på vindrutetorkarna, spola rutan, slå på helljus, ändra kanal/volym, ta emot samtal, öppna dörren...ja...kan bli fiasko :roll:
Du står inte mycket i köer antar jag.
En hel del. Funkar fint då jag har full funktion i bägge benen!
av Lövet
#1243686
Köp inte manuell om du vill ha automat. Du kommer ångra dig.
säkring volvo v70n 2000 2,4t

Enligt Volvos gamla EWD ,skulle V70 -00 ha 4 s&aum[…]

Tja!! Varken ljusen till regplåtsbelysingen[…]

Kan det vara någon glapp eller något l[…]

Hej, jag har en Volvo V70 2005 mod D5. Den har f&a[…]