Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1226233
XC40 T5 AWD Momentum, Amazon Blue. Vitt tak o fälgar. Blond interiör.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av batmac
#1226305
Riktigt trevliga bilder, men satan så ful modellen är :lol:

Tycker Volvo lyckats bra med V90 och nya XC60, däremot S90, XC40 och till viss del även XC90 har jag svårt för.
av V60D5AWDPolestar
#1226377
batmac skrev:Riktigt trevliga bilder, men satan så ful modellen är :lol:

Tycker Volvo lyckats bra med V90 och nya XC60, däremot S90, XC40 och till viss del även XC90 har jag svårt för.
Tyckte jag också första gången jag såg bilder på den. Efter att ha sett en live uppställd på Arlanda så...

Total pudel!

Tycker den är riktigt läcker och cool i verkligheten, väckte faktiskt ha-begär. Det började direkt mala tankar
i huvudet om inte frun behöver en sådan i stället för sin Focus. Om inte detta blir Volvos framtida bästsäljare
och spöar konkurrenterna i segmentet i försäljning så blir jag mycket förvånad.
Användarvisningsbild
av NorskT8
#1226502
Har sett den live i trafikken i disse fargene, og akkurat denne kombinasjonen er helt uaktuell for meg. Men smaken er ulik...


Sent from my iPhone using Tapatalk
av Mikeys
#1226541
V60D5AWDPolestar skrev:
Tyckte jag också första gången jag såg bilder på den. Efter att ha sett en live uppställd på Arlanda så...
Det var som tusan, så man har redan fått ut en på Arlanda! Den måste jag ta och kika på någon dag när jag har lunch så jag får se den "in flesh". Har man ställt upp den i Sky City, eller står den på någon annan av Volvos reklamplatser, t.ex avgångshallen på terminal 4 eller innanför Tax Free-butiken i Terminal F?
av V60D5AWDPolestar
#1226578
Mikeys skrev:
V60D5AWDPolestar skrev:
Tyckte jag också första gången jag såg bilder på den. Efter att ha sett en live uppställd på Arlanda så...
Det var som tusan, så man har redan fått ut en på Arlanda! Den måste jag ta och kika på någon dag när jag har lunch så jag får se den "in flesh". Har man ställt upp den i Sky City, eller står den på någon annan av Volvos reklamplatser, t.ex avgångshallen på terminal 4 eller innanför Tax Free-butiken i Terminal F?
Terminal 5 efter man passerat Joe and the Juice.
Användarvisningsbild
av Dex
#1226583
Snygg liten SUV men fälgarna på bilden är hemska.
Lite flotta fälgar på den och lite effekt på motorn så är den jätte fin.
Ser lite futuristisk ut som alla Volvos nya modeller.
Volvo verkar vara det enda bilmärket just nu som vågar sticka ut utanför de klassiska ramarna hur bilar ska se ut år 2018 och framåt.
En del gillar det medans andra vill ha en klassisk look på bilen typ VW,BMW,AUDI,Japanare
Vill man ha en 2018 känsla idag så ligger nog Volvos design långt framme.
Snart följer nog de andra biltillverkarna efter ganska snart.
av wetterstrom
#1226736
håller med dex fälgarna var nog bland det fulaste jag sätt på en 400 k bil , klart dom värsta från volvo på många år, men annars såg den rätt fin ut ,
Användarvisningsbild
av fjohan82
#1226744
Jag gillar inte alls baken på bilen, antar att det kanske är bättre irl och/eller att något kjolpaket behövs.
Skylten skulle suttit på luckan, ju längre ner desto skitigare vintertid.
Det jag däremot gillar är att den har riktiga nackstöd! Var och kikade på XC60 igår, de klena sakerna ser ut att gå av bara man andas...
Användarvisningsbild
av Dex
#1226752
Bilen hade sett bättre ut med dessa 20tums om de passar.
Fälg.jpg
Fälg.jpg (22.26 KiB) Visad 12796 gånger
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

De nya "linserna" från VParts (sp&[…]

Weber 32dir på en b20

Det är ju bara att prova. Har bara den motorn[…]

Strålkastarglas (plast) fix

Hur har det gått?

Framhjulslager V50

Ford Focus / Volvo C30/s40/V50 (och C70?) är […]