Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Johan33
#1257562
hugge72 skrev:Ja jag hoppas den är inreggad då. HR jag tur så 😁
Stämmer bra T3 Momentum Edition
Har själv beställt en T3 Momentum Edition:)
Ser fram emot att läsa dina intryck av bilen och motorn framför allt som fått lite stryk i brittiska recensioner
av Volvonörd79
#1257792
Nu är bilen byggd och klar för leverans till Sverige :-)
Har också fått mail från Volvo att den är klar och inom två veckor ska den kunna levereras.
Väntar med spänning nu :-)
av hugge72
#1258292
Min bil har varit hos åf en vecka nu, men nu har min säljare semester.
Borde dom inte ta över varandras utleveranser när dom inte är där så man som kund slipper vänta på sin pärla??
Nån som råkat ut för detta
av Flinta
#1258296
Låter märkligt!
Din säljare borde ju absolut bollat över dig till någon kollega, helt oacceptabelt att du ska vänta på att dennes semester ska ta slut.
Användarvisningsbild
av iigloo
#1258326
hugge72 skrev:Min bil har varit hos åf en vecka nu, men nu har min säljare semester.
Borde dom inte ta över varandras utleveranser när dom inte är där så man som kund slipper vänta på sin pärla??
Nån som råkat ut för detta
Bara kräva kompensation för leveransförsening. En sak om den blir försenad pga fel som ingen kan rå för, men att plattnacken går på semester?!?
Användarvisningsbild
av Derank
#1258431
Att säljare har gått på semester då jag väntat på lev av bil har såklart hänt. I ett fall tog en annan säljare över och den andra gången for säljaren in på kvällen och vi möttes efter stängning och han levererade bilen till mig fast han hade semester
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 22

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]