Volvo XC40 (18-), C40 (22-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Volvonörd79
#1244712
Fick in bilen på min Volvo idag.
Leverans beräknad till V 31.
Sagt November från början så hoppas det håller hela vägen.
Användarvisningsbild
av iFortyCC
#1244862
Volvonörd79 skrev:Fick in bilen på min Volvo idag.
Leverans beräknad till V 31.
Sagt November från början så hoppas det håller hela vägen.
Gjorde en beställning på en XC40 D3 R-Design i mitten av februari och den står fortfarande som Ordelagd på Min Volvo.
Min Volvohandlare har fortfarande inte fått något leveransbesked på min och många andra XC40.

Vad har du för spec på din och när beställde du bilen?
av Holliver
#1244907
Beställde en T5 Inscription i mitten av februari. Leveranstid kom upp förra veckan; mitten av september...


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarvisningsbild
av W.A.P.E.
#1244952
iFortyCC skrev: mån 16 apr 2018, 20:44
Volvonörd79 skrev:Fick in bilen på min Volvo idag.
Leverans beräknad till V 31.
Sagt November från början så hoppas det håller hela vägen.
Gjorde en beställning på en XC40 D3 R-Design i mitten av februari och den står fortfarande som Ordelagd på Min Volvo.
Min Volvohandlare har fortfarande inte fått något leveransbesked på min och många andra XC40.

Vad har du för spec på din och när beställde du bilen?
Samma här!
av Calva14
#1245188
Den som väntar på något gått.... Vad jag kan säga är att om ni kommer uppskatta den bara en bråkdel av vad jag gillar min så är det värt väntan. Love it!
av fredo81
#1245412
Verkar som alla 2019-bilar får vecka 31 i Min Volvo? Kommer antagligen att ändras? Beställde en T4 AWD R-design i mitten av februari. Står också V.31.
Användarvisningsbild
av iFortyCC
#1245521
Vad jag kunnat läsa mej till så är det produktionsstart på T3och D3 vecka 17, så då går väl alla som åm 2019 vilket man inte tackar nej till. Hoppas att jag får ett leveransdatum nästa vecka så man har något att se fram mot. Har redan väntat över 2 månader och börjar bli otålig :-/ Vill ju veta när jag får min fantastiska nya kärra..
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 22

Besiktigade bilen idag och fick 2a på fö[…]

0,7 L blandad körning. Varvvillig och pigg mo[…]

Dräneringen till panoramataket v90

Har för mig jag har sett här i forumet. […]

Har inget vinande ljud i min V60 T8 2022 eller i f[…]