Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av js1
#1529485
Jag får inte längre fram låtarna i mina spellistor i Spotify. Om jag går till mitt Bibliotek ser jag mina spellistor. Klickar jag på en spellista börjar den direkt spela låt nr.1. Tidigare visades spellistan och man kunde välja vilken låt man ville spela.
Hur får man fram låtarna nuförtiden?
Senast redigerad av 1 js1, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av js1
#1529489
Nej, det har jag inte gjort men det är ju enkelt att testa :-)
av Keno13
#1529504
Jag har problem med att den inte uppdaterar listorna. Om jag på min telefon lägger till låtar uppdateras det inte i bilen. Har inte gjort på flera veckor.
Användarvisningsbild
av sewen
#1529506
@js1, Det är lite knepigt att manövrera. Hade samma problem själv igår. När du valt spellista och den kör igång finns en knapp på sidan som heter "spelas just nu/ akutell låt" eller nåt sånt. Klickar man på den så byts vyn till en lista med alla låtarna i spellistan.
Användarvisningsbild
av js1
#1529524
sewen skrev:@js1, Det är lite knepigt att manövrera. Hade samma problem själv igår. När du valt spellista och den kör igång finns en knapp på sidan som heter "spelas just nu/ akutell låt" eller nåt sånt. Klickar man på den så byts vyn till en lista med alla låtarna i spellistan.
Haha, så enkelt var det. Tyckte jag tryckte överallt, Tack :-)

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Borta länge från forumet. Har nyss k&o[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]

Framhjulslager V50

Jag har köpt 2st framlager på Biltema m[…]