Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av leiwi
#1531501
Ted68 skrev:Som du själv har märkt har det visat sig vara en utmaning för vår kartleverantör att åtgärda problemet med fartkamerorna som varnas om för fel färdriktning.
Det är ju ett löjligt svar Here är världens största kartleverantör , bara ointresse eller för dåligt betalt av Volvo
#1531826
Jag har samma problem och verkstaden verkar inte veta något. Jag har skickat fråga till supporten men ej fått någon återkoppling. Felet verkar ha funnits mer än 3 månader utan att det rättats till i minst tre uppdaterade versioner vilket är väldigt märkligt.
Användarvisningsbild
av sewen
#1531830
Nähe. Hade en liiiiten förhoppning att anledningen till att svaret från Volvo dröjde så var för att nån mer insatt i frågan skulle svara mig. Icke. Tänk att det tar mer än en vecka att författa detta svar. Då förstår jag att det tar tid att lösa problemet med navigatorn.

"Tack för ditt mejl!

Ja det har blivit en liten försening så det som kommer åtgärda problemet med fartkamerorna kommer i nästa uppdatering om 2-3 veckor.

Önskar dig en fin dag!
"
av jobov
#1531910
Ska vi slå vad om ”felet” är fixat eller inte i nästa uppdatering ? ;-)
För mig verkar det som att man inte bry sig speciellt mycket om detta eftersom man släppt flera uppdateringar utan att riktningen på fartkamerorna blir fixade.
Användarvisningsbild
av sewen
#1532618
Nu en vecka senare fick jag ett svar till, utan att jag hört av mig emellan. Jahapp. Den som lever får se om de lyckas nästa gång..
Tack för att du tog dig tiden att lämna feedback på din senaste kontakt med oss gällande felaktig fartkamervisning i bilen.
Den information som gått ut tidigare är att det skulle finnas en åtgärd på det här problemet i någon av de tidigare versionsuppdateringarna. Detta har dessvärre blivit försenat men ansvarig avdelning har nu meddelat att det ska ligga en lösning i den versionsuppdatering som är planerad till 16 mars.
Förhoppningsvis ska du se en förbättring i systemet när denna uppdatering är gjord.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 18
Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]

Service

Vet brorsan skulle ha storservice på sin XC6[…]

Felkodsläsare vida

Enheten du söker kallas DICE och finns p&arin[…]

Vi som beställt EX90

Vilka konkurrenter är det? Som jag ser de[…]