Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1517592
Jag gjorde en uppdatering till nya kartor till min XC60 för ca. 2 månader sedan, då laddade jag ner nya kartor för Skandivaien till USB, jag hadde inte uppdaterat sedan bilen köptes ny 2018 så det funkade inte att uppdatera genom att koppla upp bilen online via hotspot på mobilen.
Efter uppdateringen så märkte jag att varningen då man närmar sig fartkameror har försvunnit.
Tidigare i veckan kopplade jag upp bilen via hotspot på mobilen och då fanns en ny uppdatering som jag då lastade in i bilen, men varningen för fartkameror lyser fortfarande med sin frånvaro.

Någon som har liknande erfarenhet och en eventuell lösning på problemet?

/Per
#1519909
Rådlös skrev:Det lär vara så att även själva kamerorna saknas också. Någon säger att kamerorna kan återfinnas i ryska drönare. Därmed inte sagt att det är så! Jag har bara läst det i debatten om utländska stöldligor.
Jag lastade upp ditt svar i navigatorn på bilen och då aktiverades en konspirationsteori som såg ut som en grävling som ätit en blåaktig gas och som sa att informationen var helt värdelös. Otroligt effektfullt!

Man kan ju ladda batterierna när man k&ou[…]

Är det inte bara en sprucken slang? Ta bort b[…]

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]