Volvo XC60 (18-), V60(19-) och S60 (20-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av danniee1
#1513333
Någon som har problem med Spotify? Skiten har plötsligt bara börjat funka. Appikonen har förvandlats till androidloggan. Inne på service idag och uppdaterade mjukvaran, men samma skit.
Användarvisningsbild
av bem
#1513354
Om det går, prova avinstallera Spoitify appen i bilen och att lägga till den sen på nytt och logga in med ditt Spotify-konto.
Det har hjälpt mot lite strul för mig. Dock har det inte varit nåt strul med ikonen. Kan vara värt prova.
av danniee1
#1513420
Ominstallation hjälpte. Tänkte inte ens på det. Antar att jag antog att dessa appar är fasta installationer så att säga då jag inte behövt installera dom själv. Tack.
Användarvisningsbild
av bem
#1513598
danniee1 skrev: tis 27 sep 2022, 13:12 Ominstallation hjälpte. Tänkte inte ens på det. Antar att jag antog att dessa appar är fasta installationer så att säga då jag inte behövt installera dom själv. Tack.
Härligt du är på banan igen med Spotify. Vad är det man säger: Man saknar inte kon förrän båset är tomt.
Jag har Harman Kardon ljudsystem i min Volvo, hyfsat bra kvalitet på ljudet, och Spotify inställd på högsta ljudkvalitet. Men skulle vilja hört hur en Volvo med värstingstereon Bowers & Wilkins låter med Spotify och högsta kvalitet i den. Kanske kan bli i nån framtida Volvo om det blir nån mer Volvo för min del.
av Bjorndh
#1514226
Skulle gärna beskriva hur BW i min bil låter med Spotify ;-) men appen funkar inte alls. Bara låten ”buffrar” som går, och den låter inte mycket! Får väl försöka ladda om appen.

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]